HJÄLP - crocs flipflop
funderar på att köpa ett par crocs-flipflop. är det någon som har några erfarenheter av dessa? hur är dom? är dom värda pengarna?
funderar på att köpa ett par crocs-flipflop. är det någon som har några erfarenheter av dessa? hur är dom? är dom värda pengarna?
Min mamma har ett par, supersköna!
...Men fula. :P
är dom verkligen så fula? :b har hittat lite olika modeller och färger, tycker vissa ser väldigt neutrala ut :b vet du något om hur dom är i storlekarna, om dom är väldigt breda eller så? har själv ganska smala fötter, vill ju inte att dom ska vara gigantiska ;)
Åk till en affär och prova.
ja, fast här där jag bor finns det en skoaffär och dom har inte :b så isf måste jag åka en timme till närmaste, och där finns det 2 affärer, känns inte som säkra kort heller. men annars vore det ju absolut det ultimata ;)
Jo dom är fula :P och breda har jag för mig. :ap
Aha! Vanliga crocs är i alla fall bredare än vanliga skor, så jag gissar att flipflopsen är likadana.
Köp ett par gaml ahederliga träskor! It's Da shit!
ja ett par vanliga har jag ju, så dom vet jag hur dom ser ut :) och det blir nog inga hederliga träskor här inte. så hederlig är jag inte. flipflop vill jag ha! mina är alldeles för trasiga för sitt eget bästa..
Är de ända tofflorna jag kan ha utan att få ont i fötter och vader!
men tyvärr är det snorigt halkiga, en blötfläck och man ligger på golvet.. Jag får rätt mycket stötar med från sjukhussängar men det gör ju inte ont.