• lindawalter

    Vart köper jag läggningsvätska?

    ----- Startar denna tråd igen, jag hade fått några svar på min ursprungliga tråd men den togs bort eftersom jag hade bilder från Google i tråden, vilket jag inte visste att man inte fick! ---------

    Hej alla! Jag har läst en del både här på FL och på övriga nätet att ett bra sätt att få lockar att hålla är att använda den gamla hederliga läggningsvätskan! Men jag hittar ingenstans där man jag köpa detta! Jag bor i Solna och har letat runt här på både olika Åhléns, ICA, COOP osv. Ingenstans hittar jag varken Glimor eller Wellas läggningsvätska. Är det någon som kan tipsa om köpeställen här i Sthlmstrakten, helst inte södra Sthlm. Tack alla goa!

  • Svar på tråden Vart köper jag läggningsvätska?
  • 071001

    Jag undrar också! Kan man helt sonika fråga en frisör om man får köpa av denne?

  • kmp

    Jag har handlat läggningsvätska på ÖB.
    Den gamla hederliga sorten min mormor använde när hon rullade håret.

  • puzzlet

    Jag vet inte var man kan köpa det i Sthlm, men i Gbg så finns det på hemköp :)

  • kmp
    kmp skrev 2011-06-09 10:21:51 följande:
    Jag har handlat läggningsvätska på ÖB.
    Den gamla hederliga sorten min mormor använde när hon rullade håret.
    Jag tror det är "Glimor" jag menar.
  • Hoppfull84

    jag har köpt på ICA, det var en liten genomskinlig flasta med blått innehåll, tror det var glimor. det är ju lite olika cilka produkter butikerna väljer att ta hem, om jag var du skulle jag maila din närmsta livsmedelsbutik typ ica eller coop och be dem ta hem den produkt du vill ha. har jort det med flera andra saker och det har kommit upp på hyllan inom en vecka varje gång. Butikerna vill att kunderna ska hitta vad de söker hos dom så de brukar inte vara sena på att ta hem det som efterfrågas. vill de inte ge ut någon mailadress så kan du skriva på en lapp ocg ge till en kassörska eller nåt. testa det brukar fungera!

  • Sofia Paulsdotter Henriksson

    Undrar också angående läggningsvätska och detta i Upplands Väsby, Stockholm eller inne i Sthlms City. Är bara här i Sthlm mycket tillfälligt och ska gifta mig i morgon, onsdag 7 augusti 2019, så jag behöver hjälp mycket snabbt idag!

  • BurningDiamond

    I Malmö har jag sett det på coop, ICA, hemköp, willys, citygross, åhlens och i någon klädaffär typ lindex eller HM.

    Är det akut kan du väl gå in till närmaste frisör och fråga?

Svar på tråden Vart köper jag läggningsvätska?