• ewis1

Legoland och badhotellet The Reef?

Sitter och planerar sommaren, vet inte riktigt hur vi vill ha det men funderar på Legoland i två dagar och sedan vidare till badhotellet The Reef i Fredrikshamn ett par tre dagar. Är det någon som gjort en sådan resa? och i så fall är det något du rekommenderar? Det kostar ju en hel del så kan man få ner priset genom att boka via någon viss hemsida?

Vi är två vuxna, en 3-åring och en 9-åring och vi ska ta med bilen.

Ett annat alternativt jag har tänkt är först Göteborg och Liseberg för att sedan åka till The Reef tre fyra dagar. Vi bor på ostkusten så vi har ju en bra bit till Göteborg.

Tacksam för tips!

• Svar på tråden Legoland och badhotellet The Reef?
  • dorsia

the reef är jag nyfiken på så jag puffar upp tråden lite

• ewis1

Vi var på badhotellet för två år sedan....jättebra men det var innan uppfräschningen så nu är det nog kanonbra. Fredrikshamn är så mysigt att bara strosa runt i. Vi var även en dagstur till Skagen och det kan jag tänka mig att göra om...så vackert :)

• dorsia

Låter ju himla mysigt! Låter som en bra semester! 
    Du skrev att du skulle kunna tänkta er göteborg och liseberg och sen åka till The Reef, det kan ju vara ett bra alternativ, det går ju båtar smidigt här ifrån!
    Vet inte hur gammal man bör vara för att uppskatta Legoland, men Liseberg har ju även en 3-åring roligt av! Blir nog kul vilken ni än väljer! 

• ewis1

Ja det kommer säkert bli jätteskoj :)

Jag är lite osäker på om Legoland är något för 3-åringen men 9-åringen gillar det nog.... och pappan!

• ewis1

Tack för de tipsen :) Jag har inte hunnit boka än men ska göra det ikväll.
    Vi hoppar över Liseberg denna gång så vi åker direkt till Legoland. Vi tar vägen över Öresundsbron så ev ett stopp i Malmö, det är inte riktigt bestämt än. Hemresan går via Frederikshavn och Göteborg.

Svar på tråden Legoland och badhotellet The Reef?