• NettenH78

sånt ingen pratar om

Finns det fler som fått hemorrojder efter förlossningen? Skäms

Har ett barn sen tidigare men fick inga besvär efter den förlossningen, har smörjt med AC3 men hur lång tid ska det ta innan det försvinner. Inge trevligt att prata om men helt klart lättare att hitta andra att (tala) medSolig   

• Svar på tråden sånt ingen pratar om
  • tilj75

Japp, efter alla tre förlossningarna. Första gången tyckte jag det var jättepinsamt. Smörjde med nån salva och det gick över snabbt.

♥ Jack 070423 ♥ Jonatan 080918 ♥ Tim 091208 ♥ Kevin 091208 ♥
  • MammaHela

jag fick xyloproc, både salva och stolpiller.  Var borta på mindre än 1 vecka

T är bra på att laga trasiga hjärtan.....
  • tilj75

xyloproct

♥ Jack 070423 ♥ Jonatan 080918 ♥ Tim 091208 ♥ Kevin 091208 ♥
  • NettenH78

Tack!!!!!!!!!!!

Ska prova med båda 

• cornflake1

Ja, fick lite problem efter första barnet men försvann av sig själv snabbt men nu efter andra barnet blev det mycket värre, använt xyloproc både salva och stolpiller samt nått papper med vätska på (minns inte vad det var fick det när jag låg kvar på bb). Skulle iallfall torka ut dem. Kunde knappt sitta första veckan..är först nu efter tre veckor som jag börjar bli bra. Gör fortfarande lite ont att sitta men det går...

Tyckte det var pinsamt att prata om först men nu efter min kille har berättat problemet för hela släkten osv, så inser man att det är vanlig och borde verkligen inte vara pinsamt.

Vafan efter ha haft krystvärkar i fem timmar är det knappast konstigt :)

Svar på tråden sånt ingen pratar om