• Exra46

seven seas i Side ..någon som varit där ?

Vi ska åka till Turkiet och seven seas i side, vad jag förstår så är det ett nytt hotell för fritidsresor.
    Någon som varit där i år och kan berätta.

• Svar på tråden seven seas i Side ..någon som varit där ?
  • VildaBusan

Jag vill också veta. Hade tänkt åka i höst, sonen på 3 år vill till Bamse men eftersom vi har en lillasyster på 3 veckor känner vi att det får vänta till nästa år men vill gärna höra hur andra upplevt det. Vi har bara varit på pascha bay i alanya, det var toppen!

• Henrik 288

Jag var där med min 3-årige son 1 vecka nyligen och kom hem igår den 30 juni. Allt var precis hur bra som helst! Vi tänker åka dit igen! Suverän mat i mängder både för barn och vuxna! Bamse klubben helt kanon! Rummen och poolerna för både barn och vuxna likaså! Bästa tänkbara service från både hotell personal och guider osv... Vi har absolut INGENTING att klaga på! Det är bara att åka dit! Bästa stället vi varit på!!! Boka NU! Ha det så trevligt! :)

• lillaRu78

Hej! Vi var där i maj! barnen är 2 och 3 1/2 år. Verkligen toppen stället! Vi bodde med balkong, funkade bra tycker jag, man är ju knappt på rummet när all mat ingår:) Bra mat, trevlig personal, härlig strand och poolområden, fina rum!! Super ställe helt enkelt!

• popcornplaya

Vi ska dit i augusti och det var kul att läsa att ni var nöjda :) vi åker med en 3åring och en 9 månaders.

• buffas

Hur är stranden?Långgrunt velar mellan seven seas o vings aydinbay kings palace,vet inte vilket jag ska välja??

• popcornplaya

Stranden är jättefin och härligt med solstolar under tak och aldrig problem att få plats. Även en liten lekyta under tak för barnen. Men badet är inte så barnvänligt i havet. Blir djupt ganska snabbt sen är det klapperstensbotten, alltså stora stenskivor typ. Var även vääääldigt vågigt även när det typ inte blåste så det var nästan svårt som vuxen att bada. Blev omkullslagen och meddragen av vågorna under ytan ett par gånger.

Men med det underbara poolområdet dom har där så behöver man inte havet! Vi hängde mkt vid cavebar :) skönt med skuggan och gött att bara kunna hämta drycker i baren. Sonen 3 år tyckte det var väldigt kul :)

Svar på tråden seven seas i Side ..någon som varit där ?