Glukomannan /Skinny Fiber?
någon som har uppfattning om detta?
det verkar ju verkligen fungera! någon som provat?
vet ni vad det kostar? o hur själva dieten fungerar?
brahalsa.info/diet/
någon som har uppfattning om detta?
det verkar ju verkligen fungera! någon som provat?
vet ni vad det kostar? o hur själva dieten fungerar?
brahalsa.info/diet/
Jag har beställt denna idag...hoppas de inte nåt bluff företag...fanns olika priser beroende på hur många tabl.man vill beställa på en gång..kolla på deras hemsida!!
Jag har beställt denna idag...hoppas de inte nåt bluff företag...fanns olika priser beroende på hur många tabl.man vill beställa på en gång..kolla på deras hemsida!!
Jag såg annonsen om Skinny Fiber på facebook igår 10 juni: extraerbjudande till 11 juni, länk till http://brahalsa.info/diet/ . Jag tyckte det fanns en del oklarheter så jag letade efter kontaktinfo... hittade så småningom e-adress på en sida med diverse villkor. Skrev några frågor kring produkten.
Svar kom idag : 1) Man tar tabletterna före måltiderna... det hade jag ju redan läst på sajten, och faktiskt beskrivit i min fråga! 2) Kontaktuppgifter skulle finnas tillgängliga bara för medlemmar.
Alltså ingen vettig info alls!!!!
Jag hade inte sett något om medlemskap igår, så jag ville kolla sidan igen nu på eftermiddagen, men sajten hittas inte! Allt detta tyder på att det är ett högst oseriöst företag, vilket jag misstänkte redan när jag läste på sajten. VARNING!
Det finns många bantningsprodukter, mer eller mindre effektiva. Jag vet en som jag sett funkat bra på mina bekanta. Företaget ger också full returrätt inom en månad oavsett anledning, även om man använt produkterna.
Hej!
Vad glad jag är för att jag läste ditt inlägg om skinny fiber Kristina 51, för jag var helt såld på "repotaget" om dessa piller.
Nu efter mycket infosökande och till sist er tråd här på familjeliv har jag bestämt att skita i hela grejen.
Men, Kristina51, jag blev väldigt intresserad av att du visste en produkt som du sett fungera bra. Vill du dela med dig av den informationen om vad det är? Jag är väldigt intresserad.
/Mariette
shit blir lite skraj nu.....ja försökte hitta info med innan ja betsällde men hitta bara(givetvis)positiva saker o inget om sid effekter,bluff o båg..men men märks väl denna vecka om de va oseriöst...
//Linda
Linda, skriv gärna om hur det går för dig.
Det skulle vara intressant att veta.
//Mariette
Hej!
Hur funkar Skinnyfiber för er?
Skinny Fiber fungerer veldig bra på meg. Har brukt det siden oktober 2013, også min sambo + flere av mine arbeidskollegaer.
Var skeptisk da jeg bestilte produktet, men merket fort at ting skjedde i kroppen...