När slutar folk fyllefesta??
När slutade DU "fyllefesta", alltså supa tills du spyr och så att du inte riktigt kommer ihåg hur du kom hem.. det där vansinniga drickandet som bara går ut på att bli full och typ "fullast vinner"..
Jag hade en kort period, började dricka sent, och slutade i samband med att jag fyllde 18 och fick gå på krogen, sedan dess dricker jag för det är gott och trevligt, och visst kan man bli full ibland, men det behöver ju inte vara enda anledningen till fest. Känner mig lite utanför när mina vänner ska supa skallen av sig och jag inte finner något intresse i att supa sakllen av mig ihop med dem. Hade hellre lagat middag ihop och drickit vin till det, eller suttit hela kvällen och umgåtts på en uteservering.. Åka hem till någon jag inte känner som "inte bryr sig om grannarna blir arga" och dricka tills någon får lägga mig i en taxi hem, näää va.
Tycker hela facebook svämmar över att mina bekanta (allt från 20-35år gamla) som ska ut och "SUUUUPAAAA", "nu laddar vi för minneslucka" "Fy fan va bakis, minns ingenting, YEEAH!" Jag tycker det är SÅ töntigt när man är 28 år...
Vad tror ni, håller vissa på tills de får barn(eller ännu längre..), så länge de är singlar, eller är det bara så att jag råkar ha ett udda gäng bekanta?
Hur länge höll Du på med det där fyllesupandet, och hur dricker du nu, om alls? Och kanske då är intressant att veta om ni har barn eller inte också =)