• Lucille

Danskar eller svenskar i Danmark?

Fick tipset om att lägga den här tråden i "Utlandsföräldrar", istället för "Resor", så jag ger det ett försök. 
    Hursomhaver...

I slutet av maj åkte jag och en väninna till Köpenhamn på en långweekend, och även om den blev ganska misslyckad så förälskade jag mig i Köpenhamn. Jag ska tillbaks 5-8 augusti, men denna gång reser jag ensam. Jag har ingenting emot det, men jag känner att det skulle vara trevligt med lite sällskap, och eftersom att jag förmodligen kommer åka dit många gånger, så skulle det vara kul med en vän på andra sidan sundet. 

Så om du är Köpenhamnbo (med omnejd) så skulle det vara jättekul om du kunde höra av dig.   

Didrik 2010-02-10!
  • Svar på tråden Danskar eller svenskar i Danmark?
  • 3 barns mamma84
    AllieF skrev 2011-06-13 20:37:24 följande:
    Asch då. Var ju synd. :(

Inte i Köpenhamn men i danmark
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥ mamma84.bloggagratis.se/
  • Lucille

Trevligt. På något vänster har jag plötsligt träffat en kille, i Köpenhamn, som jag småkärat ner mig i, och bor då med honom när jag åker dit. Så vem veeeeeet? Kanske hamnar man där permanent, någon dag. :)

Didrik 2010-02-10!
  • 3 barns mamma84
    AllieF skrev 2011-07-20 21:02:51 följande:
    Trevligt. På något vänster har jag plötsligt träffat en kille, i Köpenhamn, som jag småkärat ner mig i, och bor då med honom när jag åker dit. Så vem veeeeeet? Kanske hamnar man där permanent, någon dag. :)

ååh grattis ja men fan be honom flytta till jylland lite bättre då bor vi inte så långt ifrån varandra
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Lucille

haha Fin tanke. :D En flytt till Danmark skulle innebära att sonens far får flytta till Malmö (han vill det), och då är Köpenhamn närmaste alternativet. :) Du får flytta! haha ;)

Didrik 2010-02-10!
Svar på tråden Danskar eller svenskar i Danmark?