Seriöst alltså, 0,1 i resultat på högskoleprovet!?!
Jag har låga kunskaper i matematik, läst in gymnasiet på komvux med snitt VG (på en höft) och tror inte jag är något bättre än de flesta. Jag gjorde högskoleprovet nu i våras, har inte kollat vad jag fick för jag blev så besviken på mig själv när jag kollade resultatet direkt när jag kom hem. 67 av 122.
Har gjort ett gammalt högskoleprov under äkta förutsättningar och fick 1,2. Var bättre på matte då än nu och upplever engelska läsförståelsen var väldigt svår i år.
Men hur i helskotta kan en person som har drivit sin egen rörelse, ett gym, inte klara av att öva på högskoleprovet så pass mycket att man kommer upp i mer än 0,1!?!
Nej, jag vill verkligen inte klanka ned på honom, alla är inte läshuvuden (anser jag själv att jag inte är), första försöken kan vara svårt och om man inte är förberädd så kan det gå dåligt, viktigt med maten och sånt men ändå!!! 0,1!
Nej, jag har inga åsikter att han har köpt sig en plats på universitetet, är det tillåtet sä är det.
Förlåt Daniel om du läser det här. Kan du inte göra ett nytt försök på högskoleprovet, för din egen skull.