• marmelad

Fråga om Legoland

Jag har en fråga om Legoland i Danmark.
    Är det så att karuseller och annat inne i parken ingår i inträdet man betalar?
    Eller är det som på tex Liseberg, där man dessutom måste köpa ett åkband för att få åka karusellerna?

• Svar på tråden Fråga om Legoland
  • Vickan I

Kollade det här om dagen och såg detta på hemsidan:

"När inträdet är betalt är det fri tillgång till alla åkattraktioner, med undantag för Toyota Trafikskolan (7–13 år), där ett separat reservations- och betalningssystem gäller. Bokningar kan endast göras i parken på själva besöksdagen".

http://www.legoland.dk/sv/Planera-besok/Priser-och-biljettforsaljning/Priser-vid-ingangen/

(¯`°?.¸ ♥ Alvin 090104 ♥ ¸.?°´¯)
  • Annika i Gbg
    Når entréen er betalt, er der fri adgang til alle kørende aktiviteter, undtagen Toyota Trafikskolen (7-13 år), hvortil der gælder et separat reservations- og betalingssystem. Der kan dog kun bookes i parken på besøgsdagen.

Hittade detta på hemsidan. Det var många år sedan jag var där men jag minns det som en väldigt rolig dag med barnen! Det är så väl uppbyggt, var du än står i parken så kan du i stort sett se ett matställe och en toalett Solig Väldigt bra när man har barn med sig!
    Jag tror på livet - även när det sparkar skiten ur mig!
  • marmelad

Åh tusen tack! Jag har ju tittat på deras sida, utan att hitta något. Jag måste vara blind

Svar på tråden Fråga om Legoland