• Anonym (snabbt)

Vilken bantningsshake är godast??

enligt rubriken.. :)

• Svar på tråden Vilken bantningsshake är godast??
  • Madick

Av de jag provad, absolut Modifast. Inte tunn och pulverkänsla som Nutrilett mfl, och inte slemmig som Cambridge. Shakea med ett par isbitar oavsett vad du väljer, det gör underverk för smakligheten, precis som mjölkdrinkar på krogen

• Anonym (Green Apple)

Natur Diet Wild Berries! Jag tycker den är riktigt god. Blandar den med 3dl vatten och 1dl mjölk. Ibland 50/50.

• Anonym

xtravaganza choklad. Gillar man vaniljsås smakar xtravaganza vanilj precis som det.

• Anonym (Essi)

Nutrilett Guava fresh (färdigblandad smoothie). När jag kör pulver så varierar jag mellan nutrilett jordgubb, nutrilett skogsbär, naturdiet smultron/vanilj. Gillar inte alls choklad-smakerna, som någon ovan tydligen tycker är bäst, så det är nog upp till dig att prova dig fram!

• Anonym

Nutrilett färdigblandad är god också. Tycker alla smaker som ska härma frukt smakar syntet.

• Anonym (snabbt)

humhum alla svarar olika ;) har det någon betydelse om man mixar sorter under kuren??

• Anonym

ingen aning, jag har nog testat allt utom cambridge och xtravaganza är i särklass snabbast. Dock, det fungerar ju bara om man sen ändrar livsstil.

• Anonym
    Anonym (snabbt) skrev 2011-06-12 16:24:22 följande:
    humhum alla svarar olika ;) har det någon betydelse om man mixar sorter under kuren??
    kan tänka mig att det akn bli lite knas med vitaminer och näringsämnen etc. vissa ska man ju dricka 3 om dagen med och andra 5.. Och alla är ju beräknade att man ska få i sig den näring man behöver om man äter just den sorten..
  • Anonym (snabbt)
    Anonym skrev 2011-06-12 16:34:20 följande:
    ingen aning, jag har nog testat allt utom cambridge och xtravaganza är i särklass snabbast. Dock, det fungerar ju bara om man sen ändrar livsstil.
    hur menar du med snabbast?

• Anonym

Skulle hellre vilja veta vilken som är billigast Skäms

• Anonym

jag har börjat smyg köra natur diet med choklad.. både god å billig :)

• Madick
    Anonym (snabbt) skrev 2011-06-12 16:44:36 följande:
    hur menar du med snabbast?
    Det är minst kalorier i deras kurer.
  • Anonym (Essi)
    Anonym skrev 2011-06-12 16:38:34 följande:
    kan tänka mig att det akn bli lite knas med vitaminer och näringsämnen etc. vissa ska man ju dricka 3 om dagen med och andra 5.. Och alla är ju beräknade att man ska få i sig den näring man behöver om man äter just den sorten..
    Fast man kan ju äta en sort ena dagen och en annan nästa dag, för variationens skull... Blir ju lite enformigt att käka samma sak hela tiden...
  • Sarve

Min uppfattning är, att om jag får välja mellan: Naturdiet, Nutrilett, Allevo, Modifast, Complete Diet och Cambridge - så är Cambridge allra godast om man ska hålla på länge. Men de färdiga dryckerna (är det naturdiet eller nutrilett) är riktigt goda om man inte orkar blanda - och mycket godare än deras pulvriga motsvarighet.

• Madick
    Anonym (Essi) skrev 2011-06-12 18:58:38 följande:
    Fast man kan ju äta en sort ena dagen och en annan nästa dag, för variationens skull... Blir ju lite enformigt att käka samma sak hela tiden...
    Det finns ju olika smaker. Jag har insett att jag ändå mest vill ha choklad och ska jag ändå bara dricka shaker så tar jag helst choklad hela tiden. Variation inte nödvändig
Svar på tråden Vilken bantningsshake är godast??