Vilken bantningsshake är godast??
enligt rubriken.. :)
enligt rubriken.. :)
Av de jag provad, absolut Modifast. Inte tunn och pulverkänsla som Nutrilett mfl, och inte slemmig som Cambridge. Shakea med ett par isbitar oavsett vad du väljer, det gör underverk för smakligheten, precis som mjölkdrinkar på krogen
Natur Diet Wild Berries! Jag tycker den är riktigt god. Blandar den med 3dl vatten och 1dl mjölk. Ibland 50/50.
xtravaganza choklad. Gillar man vaniljsås smakar xtravaganza vanilj precis som det.
Nutrilett Guava fresh (färdigblandad smoothie). När jag kör pulver så varierar jag mellan nutrilett jordgubb, nutrilett skogsbär, naturdiet smultron/vanilj. Gillar inte alls choklad-smakerna, som någon ovan tydligen tycker är bäst, så det är nog upp till dig att prova dig fram!
Nutrilett färdigblandad är god också. Tycker alla smaker som ska härma frukt smakar syntet.
humhum alla svarar olika ;) har det någon betydelse om man mixar sorter under kuren??
ingen aning, jag har nog testat allt utom cambridge och xtravaganza är i särklass snabbast. Dock, det fungerar ju bara om man sen ändrar livsstil.
Prenet. Man blandar pulvret med mellanmjölk.
Skulle hellre vilja veta vilken som är billigast
jag har börjat smyg köra natur diet med choklad.. både god å billig :)
Min uppfattning är, att om jag får välja mellan: Naturdiet, Nutrilett, Allevo, Modifast, Complete Diet och Cambridge - så är Cambridge allra godast om man ska hålla på länge. Men de färdiga dryckerna (är det naturdiet eller nutrilett) är riktigt goda om man inte orkar blanda - och mycket godare än deras pulvriga motsvarighet.