seandra82 skrev 2011-06-12 20:45:29 följande:
varför tipsa omformel 1 i frölunda om man inte har ngn aning om vad som är upp å ner i gbg å ja tror inte att ngn vill åka runt halva stan för att åka till sitt hotell, å lerum jisses det ligger ju långt utanför stan . det finns massor av bra vandrarhem/hostels inne i stan ju o nära anslutning till stenabåtarna. och med bra priser
Men ojdå, vem har varit elak mot dig idag då?
TS frågade om billiga alternativ RUNT Göteborg. Såväl Frölunda som Lerum kvalar in att ligga RUNT Göteborg. Jag tolkade vidare TS som att de åker bil (det är möjligt att jag har fel!). Isåfall är det sällan ett bättre alternativ att ge sig in i stan med bil och bröta och betala för parkering, än att hålla sig utanför stan där parkering oftare är bllig eller gratis. Det beror ju också på vilket håll man kommer ifrån, kommer man t.ex. norrifrån på E20 är det ju väldigt smidigt att bo i Lerum, kommer man söderifrån ligger Frölunda bra till. Kan även tillägga att mina vänner och bekanta som inte bor i Göteborg oftast är tacksamma ju mindre de behöver köra i stan om man säger så.