• Anonym (fundersam)

vad har ni för olika ställningar.

jag vill gärna prova lite olika ställningar men min kille vet inte hur man gör.utan kan bara göra en ställning.alltså ligga över mig.han tycker det är svårt att göra i sängen.jag tycket det blir tråkigt att bara göra samma sak hela tiden.vill ju testa något nytt.när man har sex med mig så tycker jag det känns inget speciellt eller skönt.hur är det för er?vad har ni för olika ställningar.

• Svar på tråden vad har ni för olika ställningar.
  • redneck girl

sånt där sitter väl i ryggmärgen på folk? rida,bakifrån är vanligast hos oss. men missionären med ett eller två ben på hans axlar är också helt ok.stående bakifrån .....grensla honom när han sitter på en stol eller i soffan. bara ni sätter igång och provkör. man ska ha kul i sängen. förklara för honom hur du vill ha det. misslyckas ni så skrattar ni åt det bra.

Jag vet just ingenting om sex.Jag har ju varit gift mest hela tiden;)
  • Anonym

Jag älskar att ligga på mage med benen ihop och han ligger ovanpå och knullar mig. Väldigt sexigt med hans tyngd på mig så att jag knappt kan röra mig, han får gärna hålla fast mina handleder samtidigt eller hålla ett tag i mitt hår.

Gillar även när vi ligger på sidan båda två, jag med ryggen mot honom och ett ben över hans höft. Kommer åt g-punkten och det är lätt för mig eller honom att smeka mig samtidigt.

Svar på tråden vad har ni för olika ställningar.