• tukituki

hur kan jag hållar mina lockar?

jag vill inte ha mousse , utan något creme, gel,,,,uschh jag vet inte har testar många olika saker och inget funkar.

• Svar på tråden hur kan jag hållar mina lockar?
  • 071001

Jag sprayar med en hårspray som  inte blir så stel.

• martinam
    goldwell har en jätte bra serie som heter curl.
  • tiptoe

Jag använder mig av inpackning för lockigt hår (sån man inte sköljer ut).. Funkar jätte bra, håller ihop lockarna utan att det blir stelt.. Brukar köra lite olika märken.

• tukituki
    tiptoe skrev 2011-06-13 14:35:18 följande:
    Jag använder mig av inpackning för lockigt hår (sån man inte sköljer ut).. Funkar jätte bra, håller ihop lockarna utan att det blir stelt.. Brukar köra lite olika märken.
    hejsan, vilken inpackning är det? '

jag har använd ett från zilverbiz, men de tar några dagar eftersom de skickar det från England....jag behöver det nu, alltså innan torsdag.
  • tiptoe
    tukituki skrev 2011-06-13 14:43:07 följande:
    hejsan, vilken inpackning är det? '

jag har använd ett från zilverbiz, men de tar några dagar eftersom de skickar det från England....jag behöver det nu, alltså innan torsdag.
    Jag är så kass på att komma ihåg produktnamn, men den jag har jhust nu är ifrån RedKen (heter det så?) är en grön tub som tyvärr är väldigt dyr.. Sen har jag använt en i en lila rund flaska (kan ha varit bed-head eller nått sånt) som oxå är bra den heter nått istil med Curl-cream, och en annan i en vit flaska med ett stort rosa S på..
  • Fru KM

Jag använder Jessicurl som funkar riktigt bra. Rör aldrig håret medans det torkar, förstör lockarna o blir frissigt då. Bra tips för lockigt hår finns på lockig.se.

Svar på tråden hur kan jag hållar mina lockar?