Mm det är alltid tråkigt att upprepa sig... Jag har ju bara träffat Magdalena en gång och haft telefonkontakt två gånger, men jag tycker att hon verkar ha koll. Hon är ganska rak och barsk fast på ett sätt som jag gillar. När jag var där ritade hon siffror på ett papper och under varannan siffra skrev hon: SEX, SEX o.s.v. Det tycker jag var väldigt komiskt och jag skrattar alltid lite när jag kollar på det pappret. Dessutom tittade hon uppfordrande på mig medans hon skrev det! Men det bästa med henne tycker jag ändå är att hon var så varsam när hon undersökte mig. Det gjorde inte ont alls! Innan har jag ofta tyckt att det gjort lite ont, men inte nu.
Du kanske kan byta till Magdalena? Fast det är svårt att veta vad som passar dig. Mig passar hon jättebra, men det har ju med pesonkemi att göra. Jag tror inte att hon passar så bra om man vill prata mycket och så där. Jag gillar när det är varm stämning men att det är sakligt. Att man får information om det man kom dit för och inte så mycket snack runtikring. Lycka till!