Hur få killen sugen?
Min kille har problem med sin sexlust pga av smärta och lite andra bekymmer. I början när vi var tillsammans hade vi sex ett par gånger i veckan. För lite för mig men ändå helt ok. Men nu har det bara gått utför. Nu har vi max sex en gång i månaden. Vilket är alldeles för lite för mig speciellt med tanke på att vi inte varit ihop så länge.
Försöker sköta det mesta av vardagen som städning, tvätt, mat osv för att han ska få spara sin energi till annat. Försöker se till att vara fräsch jämt och att ha snygga kläder på mig. Inga sunkiga myskläder. Har ett sexigt nattlinne jag brukar använda ibland och sexiga svarta string men det är som om han blir mer stressad av det.
Han har någon gång själv sagt "Du får väl locka mig lite" för när vi väl har sex undrar han själv varför vi inte har det oftare. Jag är rätt övertygad om att ju mer sex man har ju mer vill man ha också. Men vi kommer liksom aldrig igång för alltid är det något som kommer ivägen. Har försökt med sexiga sms när han jobbar men verkar inte ha någon större effekt.
Har frågat honom vad jag kan göra men han vet själv inte.
Någon som har tips?