• Anonym (Sugen)

Hur få killen sugen?

Min kille har problem med sin sexlust pga av smärta och lite andra bekymmer. I början när vi var tillsammans hade vi sex ett par gånger i veckan. För lite för mig men ändå helt ok. Men nu har det bara gått utför. Nu har vi max sex en gång i månaden. Vilket är alldeles för lite för mig speciellt med tanke på att vi inte varit ihop så länge.

Försöker sköta det mesta av vardagen som städning, tvätt, mat osv för att han ska få spara sin energi till annat. Försöker se till att vara fräsch jämt och att ha snygga kläder på mig. Inga sunkiga myskläder. Har ett sexigt nattlinne jag brukar använda ibland och sexiga svarta string men det är som om han blir mer stressad av det. 

Han har någon gång själv sagt "Du får väl locka mig lite" för när vi väl har sex undrar han själv varför vi inte har det oftare. Jag är rätt övertygad om att ju mer sex man har ju mer vill man ha också. Men vi kommer liksom aldrig igång för alltid är det något som kommer ivägen. Har försökt med sexiga sms när han jobbar men verkar inte ha någon större effekt.

Har frågat honom vad jag kan göra men han vet själv inte.

Någon som har tips?  

• Svar på tråden Hur få killen sugen?
  • ruyffo

Kompromissa eller fundera på om du kan ha det så? Jag är kille i samma sits och det har gått i vågor för oss. Jag vill gärna några gånger i veckan, för min fru räcker det med en gång i månaden! Förr hade hon ursäkter hela tiden men vi har pratat om det och hon har kommit fram till att hon sällan har lust. Ofta blir det bättre när vi väl börjar men hon tar aldrig initativet..

Har du frågat din kille om han alltid haft det så eller är det ett "nytt fenomen" ?

• Anonym
    Anonym (Sugen) skrev 2011-06-13 14:59:35 följande:
    Min kille har problem med sin sexlust pga av smärta och lite andra bekymmer. ..............

Någon som har tips?  
    Min kille har problem med sin sexlust pga av smärta och lite andra bekymmer.....

Red ut  de andra bekymmerna och se till så han inte får ont, så ska du se att resten kommer av sig själv.
  • Anonym (Sugen)

Ruffy: Nä det har inte varit så för honom innan vad jag vet. Det han ville i början av vårat förhållande kanske iofs är hans normallust. Den skulle jag kunna leva med. Men inte som vi har det nu. Vet att med hans senaste ex ville aldrig hon. Exet innan det hade sex med allt och alla men vet ibnte hur ofta dom hade sex. 

MatteLillis: Tack för tipset. Ska koll upp det. 

Anonym: Tyvärr kommer han få leva med smärtan resten av sitt liv. Rynkar på näsan

• kexkille

Varför inte låta honom komma på dig med att onanera!
    Menar OM du vet exakt vilken tid han kommer hem så kan du väl köra igång en p rulle ca 20 min innan och lägga dig bekvämt i soffan och leka med din stav!
    OM du har en, annars så finns det färska i närmaste butik(grönsaks avd)...
    Du säger: Oj är du hemma redan med ditt varmaste leende o tindrande ögon!
    Va bra snälla kom och hjälp mig är du gullig.......

Kan inte bli härligare än så för en kille...

• Anonym (Sugen)

kexkille: Har en stav och har lekt med den en gång när han var med. Det gör jag inte om. Han kände sig så hotad av den att han inte kunnat sluta tjata om det sen dess...Vill veta om/när jag använt den osv. Så tror inte det funkar på honom tyvärr. Sen har han alldeles för bråttom till datorn när han kommer hem så han skulle inte ens märka om jag låg och lekte med mig själv... 

• vanligkille37

Låter som om han är deprimerad, säkert av att han har en smärta han VET han inte kommer bli av med.
    Han måste nog bearbeta sig själv och sin smärta så släpper det nog.

Svar på tråden Hur få killen sugen?