• Anonym (Nyfiken)

Swingers klubb!

Nån som provat på Swingers klubb? Berätta? Vars, varför och hur var det? :)

• Svar på tråden Swingers klubb!
  • Anonym (yes)

Har testat i Danmark och det var hur häftigt som helst. Gillar dock inte partnerbyte men härlig kick att ha sex bredvid andra och att bli sedd av andra.

• Anonym

Jag har testat med min man flera gånger på olika klubbar här i Sverige.
    Jag har inget emot det men tyckte inte om att de flesta gästerna var övre medelålders.
    Tänder absolut inte på åldersskillnad. Det var väldigt många överviktiga också. Främst bland männen. Väldigt avtändande så vi bjöd inte in någon att vara med oss för vi hade fullt upp med att säga nej till alla oatraktiva som bad att få vara med.
    Föredrar att söka via nätet istället för då beöver man inte ens vistas i samma rum som gamlingarna och tjockisarna och man kan rata det som inte passar innan man träffas.
    Vi har alltid haft ett väldigt öppet sexliv. Kanske lite utsvävande enligt vissa men vi trivs med det och har svårt för vanligt vanilj så att besöka den här typen av klubb var ett naturligt steg för oss. 

• gbgkille

Jag har varit på swingersklubb här i Göteborg. Inboxa mig så berättar jag det du vill veta.

• Anonym (gillart :))

Vi har varit på swingers klubbar....i örebro, norrköping och Eskilstuna.
    Varför...jo för att vi vill kunna ha gruppsex och att jag tjejen kan ha tjejsex...
    Vi gillar det verkligen...det ger en kick...vi får mersmak efter varjegång.

• Anonym (Nyfiken)

Vad är det för typ av folk? Ålder osv... Hur kom ni på detta och hur lägger man fram det för sin sambo? ;)

• Anonym (gillart :))

Vanligt folk med intresset att vara fler i sängen ;)
    Ålder varierar...i örebro dit vi oftast går kan det variera mycket. Ibörjan av vårt äventyr var vi faktiskt ett av de yngsta paren...( vi är lite över 30 båda två) Men nu snart två år senare så är det många yngre par...de flesta har vi raggat dit från kontaktsidor.
    För oss var det inte så svårt...vi har båda intresset av att vara fler....och jag tjejen e ju binyfiken...vilket också var en fördel då. Så det var bara att ta tag i det hela....

E du tjej eller kille som är nyfiken på att gå dit?

• gbgkille

I Göteborg finns det speciella "upp till 35 år" som par eller ensam tjej kan komma in på.

• Anonym (Nyfiken)

Tjej :) Men har en sambo jag lär få med mig ;) Hur?

• MickeN1973

Jag brukar besöka swingersklubbar i danmark.

Besökarna är blandade, och i olika storlekar.

Klubbarna erbjuder rum där man kan knulla enskilt.

Ta en veckoslutsresa till köpenhamn och besök swingersklubbarna där.

Och ett tips var nykter när ni går dit, upplevelsen kan vara ganska intensiv.

Och hur du ska få din man med på det?

Vi känner inte din man, så att du får hitta argument för att få med honom.

Men ett bra tips är att ha diskuterat sex med flera,  att bli sedd när man har sex eller titta på andra osv
    Innan man tar upp swingersklubbs besök

Om du har frågor så skicka ett meddelande. 

• gbgkille

Trådstartaren, vilken del i landet bor du i? Finns ett "hemligt" nätverk bland swingers där det sker träffar i olika delar av landet flera gånger om året. Hör av dig om du vill veta namnet på nätverket.

Svar på tråden Swingers klubb!