• ErikaCC

Någon som såg filmen OND ANING igår på tv4 kl 21 ??? Se hit !!

Hej!!

Jag missade sista 20 min, trodde jag spelade in men det blev inget !! Irriterande!
    Kan någon snäll skäl berätta hur den slutade ?!?

Mycket tacksam :)

• Svar på tråden Någon som såg filmen OND ANING igår på tv4 kl 21 ??? Se hit !!
  • Fotavtryck

vad var det sista du såg? Så jag inte går händelserna i förväg.

• ErikaCC

jady...hmmm... det var ju att hon höll koll på dagarna mha det där papperet hon skrev på...
    Och sen vaknade hon, och det var ONSDAG...... och mannen satt på banken.... och hon trodde att nu skulle han dö den dagen........ Tror det var så.........?!

• ErikaCC

Det var som att jag fick känslan av att någon ville sätta dit henne som galen,.. fast hon inte var det.. typ drogade henne eller så...?!

Alltså vad berodde det på att hon hade dom här synerna osv ?!

• VildVittra

Jag såg hela men fattade inte riktigt...onsdagen kom och hon kunde inte hindra honom från att dö i allafall...men slutet var typ att han dog....mamman och flickorna beslutade efter ett tag att flytta.
    När hon reser sig upp har hon en jättestor gravid mage...tydligen gravid med en son

slutade så

jag sa till min man att det där var en film jag kunde ha klarat mig utan.

jaja

Nicholas 11 juli -04, Isabella 9 april -10, Mini BF 18 aug 2011
  • Fotavtryck

Ja, hon lyckas ju kartlägga hans ärenden under onsdagen. Så hon kastar sig i bilen när hon vaknat, i jakt på att förhindra olyckan.

Hon har ju fått reda på älskarinnan, som han ska iväg o träffa samtidigt som han ska på nån viktig intervju. Men på väg dit ringer han älskarinnan o ber att få avsluta deras förhållande. Sedan ringer han sin fru och får veta att hon är på väg till honom.

• Fotavtryck

I höjd med olycksplatsen "mile 220" hinner hon ikapp honom och ber honom. Han stannar intill vägkanten, hon ser skylten o blir förfärad.

Ber honom lite på henne och ber honom att vända om. Han gör en U-sväng och över krönet kommer en bli. Han väjer ordentligt och hamnar på tvären. Bilen får motorstopp o han blir chokad. Men hon står en bit ifrån o pratar fortfarande med honom i telefon då hon får syn på en tankbil kommer över krönet.

Jim får inte igång bilen. Hon skriker att han ska kliva ur, men det är försent. Lastbilen försöker väja men släpet ställer sig på tvären o tar med sig hela bilen o tillslut exploderar den.

• Fotavtryck

Man får återse frekvenser och samtalet med prästen hon sökte upp på söndagen. Som pratar om tro och hur man kan få en glimt av framtiden osv....nått jag inte riktigt hängde med på ...
    Nästa morgon hon vaknar upp kommer barnen instormande i sovrummet. man ser flyttlådor och hon reser sig upp och så ser man att hon är gravid.

JAg antar att hon flyttar dit hon träffade gubben vid stranden som sa att folk som gått igenom skillsmässa ofta stannade där.
    O att hon såg allt i förväg var nog för att se till så hon blev gravid och fick iaf ha nått kvar av sin man.

• ErikaCC

Tack för era svar !!!!!

Oj ja det var ju en lite kryptisk film....... Skönt att få veta slutet iaf !!!

Svar på tråden Någon som såg filmen OND ANING igår på tv4 kl 21 ??? Se hit !!