• SJ80

Cavi Lipo

Är det någom har testa detta?
    Dela gärna med dig

Tack på förhand Flört

Tindra 020101 Oliver 090203
  • Svar på tråden Cavi Lipo
  • JBC

Är terapeut för Cavi-Lipo. Tycker det funkar bra för både mig och mina kunder. Nu är maskinerna runt om i landet omkalibrerade för att bli ännu mer effektiva och ge en mer optimal behandling. För mindre eller för den delen större områden med mer eller mindre fett så är det skitbra! Det bästa är att man kan skulptera fram tex. midja och liknande och ta bort fett från speciella områden, även om man inte vill ha mindre bröst så kanske man vill ha mindre mage, insida/baksida lår osv. Också en bra grej för dom depåer som man inte riktigt kan träna bort. Om det är nåt speciellt ni undrar över så kan jag försöka svara så gott jag kan.

• TRE E

Vad kostar det och ungefär hur många beh behövs? Går det att beh flera områden samtidigt?

• JBC
    TRE E skrev 2011-09-02 16:11:45 följande:
    Vad kostar det och ungefär hur många beh behövs? Går det att beh flera områden samtidigt?
    Det rekommenderade priset är 1800 för första behandlingen och 1250 för resterande. Hur många behandlingar som behövs kan man inte säga utan att ha sett dig. Ja, man kan behandla flera områden men får då en mindre effekt än om man skulle behandla bara ett område i taget.
  • TRE E

Hur lång tid tar en beh? Vad ska man tänka på innan och efter? Något som man kan göra för att få ut så mycket som möjligt av beh?

Blir visst många frågor ;)

• SJ80

Nu har jag varit på 8 behandlingar o jag är jättenöjd med resultatet hittills. Har 2 gånger kvar! Jag har kört mage o handtagen. Har minskat ca 14cm i midjan
    Jag har

• SJ80

Ojdå va lite snabb. Har tränat regelbundet o dragit ner på kolhydraterna dagen dagarna kring o efter behandling.
    Där jag går tar en behandling 20min o 6ggr kostar 4900 o 10ggr 7500

• TRE E

Har du gått flera gånger i veckan? Fick du råd om kost och motion?

Jag har många frågor :)

• SJ80

Jag går på en klinik i Falun. Ja där har jag fått råd om kost o motion som har hjälpt mig mycket att minska dessa cm

• Gryntroll

Försöker sparka igång denna igen. Blir nämligen tokig snart, har tränat 4 ggr/vecka sedan årsskiftet, dragit ner på onyttigt och portionstorlekar. Men degmagen är kvar Så ni som testat detta... vad säger ni? Funkar det för degmage? Hur många behandlingar? Någon som vet någon bra klinik i Stockholmstrakten?

• celine81

Jag rekommenderar Coax CRF behandling väldigt starkt. Jag har förlorat 12 cm runt midjan och gick ner 10 kilo i vikt efter 4 beh på ben 4 beh på magen. Jag blev också av med de flesta celluliterna, allting försvann inte dock för jag fick inte nån cellulit behandling utan jag fick fettreducering på mina ben och där förlorade jag 7 cm på varje ben. Jag rekkomenderar stark Coax CRF , och jag har ingen erfarenhet av Cavi lipo tyvärr.
    Ville bara dela med mig lite av min erfarenhet om det.

• celine81

Jag menade att mina celluliter blev reducerade men de försvann inte helt. men jag ville ha smalare ben så fick jag det, att celluliterna försvann lite var bara ett plus för mig

Svar på tråden Cavi Lipo