Efterlysning
Söker Anna i Falkenberg/Slöinge. Hon är medial och läser tarot. Gör även hembesök.
Läste tråd för ett tag sen men hittar inte den nu. I tråden så har en tjej lagt en länk med en massa namn Anna fanns med bland dessa.
Någon som vet ?
Söker Anna i Falkenberg/Slöinge. Hon är medial och läser tarot. Gör även hembesök.
Läste tråd för ett tag sen men hittar inte den nu. I tråden så har en tjej lagt en länk med en massa namn Anna fanns med bland dessa.
Någon som vet ?
Vad handlade tråden om? Det går ju att söka på ord... Är från Falkenberg men Anna är ju ett vanligt namn så inget jag känner till. Men var det inte Anne Johansson (jag tänker om det var ett medium?) Annars vet jag att Teija lägger Tarot i Falkenberg. Anne har jag varit hos en gång och fått kanalisering. Hon lade tarot för ett år framåt. Allt! har slagit in - tom det jag tänkte - aldrig! på
Sök på Anne Johansson medium så hittar du henne ![]()
Lycka till!
Jaaa det var det nog . Tack.
Sökte på Eniro och Hitta men det var inte rätt.
Anne va det, absolut hon sysslade med lite av varje.
Hur hittar jag Teija ?
Så spännande ! : ) Ska kolla upp direkt . Tack igen : )
Ojojojojoj!
Spänningen tilltar! Med ljus och lykta letas det efter en "medial" person....
Kanske man skulle anlita en medial person för att försöka hitta en annan... skulle bli bra tv!
mycket spännande.(Känner ironin genom rutan )Finns så många.
Hon är hittad !
Haha... kul...
Lycka till Marabou1!
Hellooo
Vilken fantastisk kvinna. Hittar inga ord....så träffande på personer som gått vidare. Nu ska vi se vad som händer framöver
Tack Misan S