bröllop i Bodrum
Jag fick just ett mail från en vän som jag inte träffat på 10 år. hon skall gifta sig den 13 juli i Bodrum och vill att jag skall komma dit och vara gäst på bröllopet. Nu till frågorna. Vad skall jag ha på mig. (Hon är muslim bör jag också tillägga) och vad skall jag ge i present. Hon bor till vardags i australien.
Den enda informationen jag tills nu fått är att hon gifter sig den 13 juli i Bodrum, turkiet och om jag vill komma. Ingen annan info. Så jag vet inte om dom har någon speciell klädkod eller var i Bodrum bröllopet skall vara.Jag har skrivit till henne att jag gärna kommer och att jag vill ha mer info.
Så har någon något tips så skulle jag bli mycket glad. Jag ser mycket fram emot detta bröllop och vill därför att det skall vara så bra som möjligt. Är student så det får inte kosta allt för mycket då det mesta av mina sparpengar kommer att gå till själva resan dit.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-21 09:04
Nu har jag fått information angående klädkoden. formal dress är det som gäller. så jag får nu ut och leta. Åker den 8 juli.