• KatjaKaj

Tips på restaurang i Malmö?

Hej jag behöver lite tips, vi är ett gäng tjejer som ska ut och käka lite på lördag i Malmö.
    Vi vill gärna gå till någon mysig restaurang med hyffsade priser, gott vin och gärna gott kött.
    Med hyffsade priser tänker jag runt 100-250 för en varmrätt.
    Tips någon?

• Svar på tråden Tips på restaurang i Malmö?
  • maskros

Brogatan är väldigt trevlig och har god mat till rimliga priser. Debasers uteservering (sen kan man hänga kvar efter att man har ätit också ), Siesta, Paddys (inte så mysigt, men god mat), Två Krögare (rejäl och prisvärd mat). Men den bästa köttbiten har jag ätit på Brogatan. Hur gott som helst!

Hoppas ni får en trevlig kväll!

• KatjaKaj
    maskros skrev 2011-06-14 21:27:36 följande:
    Brogatan är väldigt trevlig och har god mat till rimliga priser. Debasers uteservering (sen kan man hänga kvar efter att man har ätit också ), Siesta, Paddys (inte så mysigt, men god mat), Två Krögare (rejäl och prisvärd mat). Men den bästa köttbiten har jag ätit på Brogatan. Hur gott som helst!

Hoppas ni får en trevlig kväll!
    Brogatan känner jag till, min kompis har jobbat där i ett par år =) och du har rätt där är riktigt bra.
    Tack för dom andra tipsen ska genast kolla upp dom. 
  • KatjaKaj
    Tonårsmamman1 skrev 2011-06-14 21:28:36 följande:
    Skeppsbron, mycket trevlig mat
    Tack =)
  • jådåsåatt

Bastard eller Rebell gillar jag. Fast Brogatan fungerar ju alltid, maten där är ju himelskt god.
    Belle Epoque är ok men väldigt mysigt och supertrevlig personal.

Svar på tråden Tips på restaurang i Malmö?