Hur har ni håret när ni sover?
ja hur har ni håret när ni sover? i en bulle på huvudet,flätat eller bara hängandes? Hur gör ni när ni lägger er och varför? och hur ser håret ut nästa dag av det?
ja hur har ni håret när ni sover? i en bulle på huvudet,flätat eller bara hängandes? Hur gör ni när ni lägger er och varför? och hur ser håret ut nästa dag av det?
Bara hängandes.. och det ser ut som det alltid gör. Bara att borsta till det.
Har långt hår, sover nästan alltid med fläta för att det inte ska bli så trassligt under natten.
jag har hår ner till midjan och jag knyter upp det med ett mjukt bomullsband till en tofs.
Har jag duschat på kvällen får håret vara fritt annars torkar det aldrig.
Jag har alltid håret i en slarvig "knut" på huvudet när jag är hemma för att det är jobbigt att ha det hängandes. Det har jag även när jag sover.. ser ut som ett troll när jag vaknar och måste använda plattång för att det ska bli normalt igen.
har halv-långt hår (typ halva ryggen) brukar för det mesta fläta... det är enklast... om jag har det i tofs är det inte bra för håret, om det är utsläppt är det jobbigt att sova tycker jag.. så fläta är smidigast...
Jag har det "löst", ser ok ut i håret när jag vaknar men om jag sover med blött hår ser jag ut som ett litet troll på morgonen
Jag har håret flätat på natten ... och på dagen.
Jag sover med bulle på huvudet
Det är inte alls vackert, men då borstar jag bara igenom håret och gör om bullen så är man fit for fight för jobbet sen!
Fruktansvärt tråkigt men praktiskt..
Alltid fläta, för minsta slitage.
Jag har alltid sovit med håret utsläppt, när jag hade långt hår så liksom slängde jag upp det bakom huvudet för att det blev så obekvämt annars. klippte av barret för drygt ett år sen och har haft väldigt kort sen dess så inget att sätta upp. Nu är det lite längre än när det var som kortast och då ser det gälet ut på morgonen. Min sambo brukar säga att jag har "finsk porr-frilla" när jag vaknar haha - rufsigt som fan där bak och sen helt platt där fram typ. Det brukar stå åt alla håll, ibland skjuter liksom allt hår framåt, ser inte klokt ut, garvar ihjäl mig när jag ser mig i spegeln på morgonen.
Jag har det utsläppt. Har aldrig ens ägnat det en tanke att jag skulle sätta upp det nån gång. Har ganska tjockt hår strax nedanför axlarna och har då aldrig ens märkt av håret när jag sover :) Man är ju olika. Men håret är platt när jag somnar och det är platt när jag vaknar, om jag somnar med blött hår kan ena sidan av benan liksom vara lite uppskjuten eller vad man ska säga.. annars liksom bara platt.
Jag har håret utsläppt, men det är bara axellångt. Jag kammar eller borstar aldrig håret, det ligger platt när jag somnar och likadant när jag vaknar, oavsett hur jag rör mig på natten. Eller ja, jag kan behöva lägga till en liten test i benan, men inga tovor eller sånt alls.
Alltid utsläppt. Nu är det iofs för kort för att sättas upp. Men även när jag hade långt hår, så sov jag med det utsläppt .
Ibland uppsatt (hästasvans), men oftast utsläppt.. :)
oftast utsläppt, ibland 2 flätor, om jag tvättat håret på kvällen och det inte hunnit torkat... får man lite extra lockar på köpet!
Alltid utsläppt! Ser ofta rätt platt och tråkigt ut på morgonen men blir fint igen efter en dusch.
Flätat, det är jobbigt att ha det utsläppt när det är långt för det hamnar i ansiktet hela tiden.
Eftersom jag inte vill se ut som ett troll när jag vaknar samt att jag behöver värme för att kunna sova lägger jag håret platt mellan ansiktet och kudden.
Har lockigt hår och sover med en toffs högt upp på huvudet, alt en knut. Dagen efter behöver jag bara blöta upp håret igen och sen är det fint och lockigt igen