• Pyff

Är det bara jag som har finnar på rumpan???

Jag har nästan alltid finnar på min rumpa! Jäkla irriterande! Har inte något problem med finnar annars, endel har ju endel finnar på ryggen tex, men inte jag - de små jävlarna sitter på röven istället
    Är jag ensam om detta? Vad kan man göra åt det? Man kan ju inte direkt tvätta med ansiktsvatten och göra ansiktsmask där liksom

• Svar på tråden Är det bara jag som har finnar på rumpan???
  • Catha82

jag kan få finnar på rumpan ibland. Vi är knappast ensam om det, hoppas jag

• Våra Liv

här är en till med finnig rumpa

• Anonym (kliar)

Kan vara kondylom runt anuset. Jag hade nog gått till farbror doktorn och slängt upp röven.

• Anonym

Här e en till me finnig röv

• Catha82

jag kan bara prata för mig själv och JAG har bara finnar PÅ skinkorna om jag har några. Inte runt anus.

• Daidi

Jag har lite röda prickar på skinkorna.. supertråkigt, vill ju ha en slät o fin rumpa som jag stolt kan visa upp!

• Eofrysina

Det är lätt att få dem på baken Jag har alltid trott att det är för att man ofta sitter så mycket på baken och att det blir tätt då, dvs huden kan inte andas. Har ingen aning om jag har rätt dock

Jag brukar peelingbehandla baken också, då blir den fin som en babyrumpa

• Henrik28

Ni får la tvätta era arslen!

• Catha82

Henrik28:*skrattar* ja,,jag brukar ALDRIG tvätta rumpan när jag duschar,,når inte bak ser du,,,,,så det kanske är därför jag får finnar där! tack för tipsen!

• jenita

en till med finnig stjärt! jobbiga e dom tycker ja ! Fast jag skall väl inte klaga för det är ju också det ända stället jag har haft finna på...

• Våra Liv

anonym(kliar) *Asg* elller hur mina finnar är inte runt anus alls

henrik28 oh vi kanske tvättar för mycket istället

• Trynträ

Jag har jätteofta finnar på rumpan men jag försöker hålla det i schack med Stioxyl emellanåt. Inte varje dag men lite då och då när jag känner att de tilltar. Det funkar rätt bra för finnarna har minskat rejält.

Jag tror mina finnar beror på p-pillren för jag tycker jag får mindre när jag har mens. Det sägs att finnar är hormonellt och det tror jag på.

• Pyff

Anonym (kliar): PÅ rumpan, inte I rumpan sitter mina finnar så jag tvivlar starkt på kondylom!!

• Danbala

Fru Hilde:
    Så tror jag också! (Jag brukar också få en del, sitter vid en dator hela dagarna på jobbet... )

Lite på skinkorna, men mest neråt baksidan av låren till, faktiskt.

• Anonym (ojämnheter)

Här är en till med mindre mjuk och rosig hud på rumpan........
    Som kvinna vill man ju ha allt annat än en skrovlig finnig plitig rumpa, eller hur?
    Jag fattar inte alls varför denna tråkiga typ av hud har satt sig precis här, men kanske är det att föredra på bakdelen jämfört med att ha den i ansiktet - vilket jag INTE har.
    Har försökt med peeling, men inget direkt resultat tyvärr, fler tips tas gladeligen emot.

Svar på tråden Är det bara jag som har finnar på rumpan???