• Mizz Turko

Näsplastik

Någon som genomgått näsplastik relativt nyligen? Är ni nöjda? har ni bilder på före/efter man kan få se? Vart/vilken klinik gick ni till? Vad fick ni betala? Hur lång tid efter fick ni ha på er nässkyddet?

har en liten knöl som gör att min profil blir helt ful och denna stör mig,har alltid stört mig och funderar på att fixa det till hösten/vintern.

tacksam för alla tips

Prinsessan Lorin 090512 ~~~ Prins Yusuf 100619
  • Svar på tråden Näsplastik
  • Flisan79

Antar av ditt nick att du är från Turkiet? Vad jag hört/läst så är just Turkiet ledande inom näsplastik eftersom att det är ett av de vanligaste ingreppen där.

plastikirurgiforum.se och platikoperationsforum.se finns det många som ska eller har opat näsorna så gå in där och läs i sånna trådar.

Den klinik jag hört mest om heter ArtNose (artnose.se)

• Mizz Turko
    Flisan79 skrev 2011-06-16 18:21:34 följande:
    Antar av ditt nick att du är från Turkiet? Vad jag hört/läst så är just Turkiet ledande inom näsplastik eftersom att det är ett av de vanligaste ingreppen där.

plastikirurgiforum.se och platikoperationsforum.se finns det många som ska eller har opat näsorna så gå in där och läs i sånna trådar.

Den klinik jag hört mest om heter ArtNose (artnose.se)
    Tack för länkarna .

Japp fr Turkiet, men har ingen riktig "turk-näsa" egentligen, men tror att ett litet ingrepp skulle förändra hela profilen och att man skulle se lite "snällare" ut .

ska genast kolla in länkarna
    Prinsessan Lorin 090512 ~~~ Prins Yusuf 100619
  • anjadk

Det var längesen det skrevs här...Har du gjort din näsoperation än? Funderar också på att göra det väldigt snart.

Har suttit och läst allt om näsplastik på en informativ sida: www.plastikoperationer.net/naesplastik-naesoperation. Kan värt och läsa om man vill veta hur det går till osv... :) 

Svar på tråden Näsplastik