Varför kliar det i underlivet och gör ont?
Egentligen är det här kanske 2 saker som inte har med varann att göra men de hänger ihop på så sätt att båda har med mitt underliv att göra och nu vet jag inte vad jag ska ta mig till.
Det första problemet är att det börjat klia så väldigt mycket där nere senaste veckan, det har jag haft förr och det har alltid varit svamp pga att jag tvättat mig med fel tvål som stört bakteriefloran. Köpte Pevaryl med vagitorier o salva- detta har inte hjälpt det kliar lika mycket fortfarande, till och från så mycket att jag måste in på en toalett för att torka mig bara för att det kliar! Pevaryl hjälper alltid så nu är jag orolig. Har använt Lactal mot illaluktande flytningar tidigare men jag har ju inga sådana. Vad kan det då vara om det inte är svamp?
Det andra problemet är att månaderna gör det ont vid samlag (när min karl kommer in i mig) det gör ont om han kommer för djupt (jättejätteont) och jag besväras ibland av mensliknande smärtor fast jag inte ska ha mens eller ägglossning (äter p piller)
Dock inga blödningar efter sex. Väldigt tacksam för svar om någon har nån teori om åtminstone någon av sakerna....