• Anonym (Tjej)

Vad är avtändande hos män?

Finns ju mer kvinnor här på sajten så tänkte att vi kör tvärtom i en tråd också!

Vad får dig att avstå? :)

• Svar på tråden Vad är avtändande hos män?
  • Trasseltroll

En dryg och slibbig attityd!! DET är avtändande!

• Anonym (Tjej)

Jag tycker det är riktigt avtändande med en djungel där nere.

• Anonym

Fetma. Förhud. Liten. Hårighet. Smuts. Alkoholdoft. Trasiga tänder.

• Anonym (Tjej)
    Anonym skrev 2011-06-14 23:13:31 följande:
    Hahaha, håller med :)
  • Anpema

Helt klart är en slemmig attityd otroligt avtändande! Det spelar ingen roll hur snygg, vältränad, välklädd och hur dyr klockan är om killen är dryg och tar sig själv på alldeles för stort allvar - det blir inget i alla fall.

Sen har vi också; illa skött hygien, slarviga kallingar (de som resåren är dåliga i och som är urtvättade) och otvättade sängkläder. Mormors mantra: " Så länge man är hel och ren, duger man" stämmer bra!

För mig personligen är det också uppskattat om killen inte rensat på ALL kroppsbehåring, inte är undergiven och inte spelar porrgud.

Sen finns det ju många andra saker som ska klaffa innan det blir något: kemin är viktig!

• Anonym (Sjukt)
    Anonym skrev 2011-06-14 23:13:31 följande:
    Jamen vad trevligt att du tänder på män som är könsstympade då.
  • Anpema

Kanske ska tillägga att min mormor använde uttrycket om" hel och ren" i helt andra sammanhang.

• Anonym

Egopuckade killar som tror sig att han är guds gåva till kvinnorna. Även skägg är riktigt avtändade och illa skött hygien, Killar om inte kan kyssas, ointelligens. Ja det finns mycket mer, men detta var det mest avtändande.

• Superbia

Håller med om att attityden kan vara riktigt avtändande. Går inte heller igång på att vara den dominerande parten så en undergiven kille är väl inte riktigt min grej. Och så det uppenbara; dålig hygien osv.

♥ Morten & Vidar 091029 ♥ Knut 110531 ♥
  • MizzTez

Hellst vill jag ju att min karl ska vara man så killar som är lite små fjolliga går bort. inga tajta röda byxor här inte dvs.

Svar på tråden Vad är avtändande hos män?