• Anonym

är profilen raderad om bilden är borta på badoo?

hej.

Är det så att profilen är raderad men något blivit fel? eller har man bara döljt sin profil? alltså bilden är borta bara men namn och ålder finns kvar. Vill tillägga att jag hittade min sambo där igår med bild. idag är den borta och alla biolder runtom är också borta trots att det står att de har 1 eller 2 bilder. Skummt.

• Svar på tråden är profilen raderad om bilden är borta på badoo?
  • Anonym

Man kan bara ta bort bilden, står namnet och åldern kvar så finns man kvar. Tar man bort sig så står det "medlem borttaget" på det som personen har kommenterat/skrivit.

• Anonym

tack för svar.

kan det vara datorfel då om bilden är där ena dagen och borta dagen efter utan att personen varit inne på en månad? men varför är så många bilder borta och samlade på samma sida?

så om namn och ålder står kvar så är han medlem? han kan inte ha tagit bort sig? kan han dolt sin profil kanske?, det är ju ett förslag man får när man vill radera sin profil.

• Anonym
    Anonym skrev 2011-06-15 11:24:45 följande:
    tack för svar.

kan det vara datorfel då om bilden är där ena dagen och borta dagen efter utan att personen varit inne på en månad? men varför är så många bilder borta och samlade på samma sida?

så om namn och ålder står kvar så är han medlem? han kan inte ha tagit bort sig? kan han dolt sin profil kanske?, det är ju ett förslag man får när man vill radera sin profil.
    Han kan ha dolt sin profil ja, men ser man namn och ålder så är man fortfarande regristrerad. Bilder kan man välja att dölja eller ta bort men ändå finnas kvar.
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-06-15 12:57:29 följande:
    Han kan ha dolt sin profil ja, men ser man namn och ålder så är man fortfarande regristrerad. Bilder kan man välja att dölja eller ta bort men ändå finnas kvar.
    tack, så det finns ingen chans att han tagit bort sin profil men råkat finnas kvar i systemet ändå?
  • MrsAssault

Alltså VAD är badoo???? Jag får massa mail och skit därifrån men jag vet fan inte vad det är..

• krillelkpg

Nej är en medlem borttagen så står det som ngn skrev: medlem borttaget

Är själv med på badoo och har sett flera av mina vänner som tagit bort sina konton och då står det så

• Anonym
    krillelkpg skrev 2011-06-15 19:24:08 följande:
    Nej är en medlem borttagen så står det som ngn skrev: medlem borttaget

Är själv med på badoo och har sett flera av mina vänner som tagit bort sina konton och då står det så
    det står att han inte varit inne på minst en månad. men bilden fanns igår....idag är den borta men namn, ort och ålder står.
Svar på tråden är profilen raderad om bilden är borta på badoo?