• LisenB

Vad berättar ni för er partner?

Hur mcyket är normalt att prata om kring det man tänker på??
    Hur gör ni?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad berättar ni för er partner?
  • LängtarEfterDiig

Jag och min sambo är pojk och flickvän och bästa kompisar. Vi kan verkligen prata om allt.
    Det är jätte skönt Skrattande Älskar honom!

• Caranlachiel

Nästan allt, men undviker sådant som kan såra. Dock ingår inte att andra flirtar med oss eller problem i vår relation som något som sårar, så det pratar vi om. Det enda vi inte pratar om är sådant som andra uttryckligen bett oss hålla för oss själva.

BF 16 november
  • olycklig

Nästan allt. Berättar inte sånt som han inte behöver veta.

Tex om en kompis sagt nåt i förtroende.

Har dock inga hemlisar som rör oss. Tyvärr är vi inte helt kompatibla på den här punkten för min make tycker inte att man skall berätta sånt som sårar, inkl. otrohet

• LisenB
    olycklig skrev 2011-06-15 12:17:55 följande:

Nästan allt. Berättar inte sånt som han inte behöver veta.

Tex om en kompis sagt nåt i förtroende.

Har dock inga hemlisar som rör oss. Tyvärr är vi inte helt kompatibla på den här punkten för min make tycker inte att man skall berätta sånt som sårar, inkl. otrohet

Va tråkigt att höra! Jag skulle tycka det var oerhört frustrerande och jobbigt för hela förhållandet!
    Själv pratar jag och min sambo om allt! Jag är en riktig pratkvarn som gärna berättar vad jag tänker på för att vi skall veta om varandras tankar om vad som gör en orolig eller något man funderar på. Vi hjälper varandra att tänka! Och diskuterar såklart dagliga saker om t.ex. något som står i tidningen eller som vi varit med om på jobbet.
    vad säger han när han inte vill berätta då?
  • wity

Vi pratar om precis ALLT! Solig

♥ Tyra 031010 ♥ Wilhelm 050628 ♥ Alvin 100826 ♥
  • Toddes mamma

Vi pratar om det mesta, men det finns en del hemligheter som jag aldrig kommer avslöja för honom, och de har inte med mig att göra utan andra..alltså typ skvaller!

Anledningen till att vi inte pratar om skvaller är för att han är TOTALT ointresserad av det..och då tycker jag det är onödigt att han ska veta saker ifall han skulle råka försäga sig,så då knpiper jag min mun...

• Linda1976

Allt, utom sånt som någon sagt i förtroende till mig - då håller jag tyst såklart. Annars precis allting.

Min smak är mycket enkel - jag nöjer mig bara med det bästa.
  • Jenny 401

Vi pratar om precis allt:)Har aldrig öppnat mig så mycket för någon inte änns mina bästa vänner.
     Det är så himmla härligt att kunna prata om precis allt och de gör att vårt förhållande funkar mycket bättre också :) 

• NiiniB

Tycker det är en självklarhet att berätta allt :)

Svar på tråden Vad berättar ni för er partner?