Vad berättar ni för er partner?
Hur mcyket är normalt att prata om kring det man tänker på??
Hur gör ni?
Hur mcyket är normalt att prata om kring det man tänker på??
Hur gör ni?
allt
Jag och min sambo är pojk och flickvän och bästa kompisar. Vi kan verkligen prata om allt.
Det är jätte skönt Älskar honom!
Nästan allt, men undviker sådant som kan såra. Dock ingår inte att andra flirtar med oss eller problem i vår relation som något som sårar, så det pratar vi om. Det enda vi inte pratar om är sådant som andra uttryckligen bett oss hålla för oss själva.
Vi talar om allt
Nästan allt. Berättar inte sånt som han inte behöver veta.
Tex om en kompis sagt nåt i förtroende.
Har dock inga hemlisar som rör oss. Tyvärr är vi inte helt kompatibla på den här punkten för min make tycker inte att man skall berätta sånt som sårar, inkl. otrohet
Nästan allt. Berättar inte sånt som han inte behöver veta.
Tex om en kompis sagt nåt i förtroende.
Har dock inga hemlisar som rör oss. Tyvärr är vi inte helt kompatibla på den här punkten för min make tycker inte att man skall berätta sånt som sårar, inkl. otrohet
Vi pratar om precis ALLT!
Vi pratar om det mesta, men det finns en del hemligheter som jag aldrig kommer avslöja för honom, och de har inte med mig att göra utan andra..alltså typ skvaller!
Anledningen till att vi inte pratar om skvaller är för att han är TOTALT ointresserad av det..och då tycker jag det är onödigt att han ska veta saker ifall han skulle råka försäga sig,så då knpiper jag min mun...
Allt, utom sånt som någon sagt i förtroende till mig - då håller jag tyst såklart. Annars precis allting.
Precis allt.
Allt. Han tycker nog att det är lika roligt som jag när någon flirtar med mig
Det enda jag håller hemligt är andras hemlisar
Allt (vanligtvist)
allt såklart
Vi pratar om precis allt:)Har aldrig öppnat mig så mycket för någon inte änns mina bästa vänner.
Det är så himmla härligt att kunna prata om precis allt och de gör att vårt förhållande funkar mycket bättre också :)
Tycker det är en självklarhet att berätta allt :)