• HappyPower

Nystart!

Hej allihopa!

Och förlåt att det minst sagt har varit dålig repsons från mig från er 8 som faktiskt gått med i gruppen. Jag trodde att varje inlägg i den här gruppen skulle vidarebefordras till min mail så att jag fick påminnelse. Men den vidarebefordrade bara till min inbox här på Familjeliv och den kan jag ju inte beskyllas för att kolla så ofta...

Nu tar jag nya tag (och försöker göra nya inställningar så att jag faktiskt får era mail, om någon nu svarar).

Själv är jag 2 veckor från BF och har alltså en son på snart 3 år sedan tidigare. Bor i Limhamn. När våra bebisar är ute och man är själv igen efter semestrar kan vi kanske stämma träff på ett fik i Limhamn?

Lycka till alla ni som har förlossning framför er, och grattis, ni som är färdiga med den biten! 

• Svar på tråden Nystart!
  • Somarbarn

Hej ! Kul att höra från dig! Måste ekänna att jag är usel på detta med familjeliv då jag inte varit medlem tidigare. Jag kunde inte ens se att du skrivit ett inlägg när jag loggade in på min sida utan fick hitta vår medlemsgrupp för att se detta. Är inte det skumt?
    Jag har ca 3 veckor kvar till födelsedatum och ses gärna i tex mitten/slutet av augusti. Vår "vardag" efter semester etc.  börjar igen vecka 33.
    Hälsningar Anna (Somarbarn)

• Somarbarn

Hejsan! Jag fick en fin son den 13e juli. Hur har det gått för er ?

• MjukaMajsan

Fick en dotter den 3 juli..

• MjukaMajsan

Oj ser att jag visst också är rätt kass på att kolla denna tråd.. är inte inne så ofta.. men men.. 

Svar på tråden Nystart!