LCHF fakir funkar!!!!!!
Gud vad jag är glad!!
Jag har försökt gå ner i vikt i snart 2år och bara gungat upp o ner 0,5-3kg. Jag testa allt. Jag ändra om kosten, jogga 1-2dgr/v, styrketräna 2-3dar/v .. prova oxå springa högintensivt en period. Jag blev bara fetare o fetare, då menar jag inte muskler utan fett, FETARE.
Lchf lät galet men jag hade inga alternativ kvar. (Annat än och försöka svälta mig då =P)
Efter drygt 6 mån hade det inte hänt nåt egentligen, gick väl ner 3 kg.
För ungefär en månad sen tänkte jag; ok jag provar väl "fakir" då, nu är det absolut sista gången, sen får jag väl leva tjock resten av livet :'( hemska tanke
Vikten börja direkt, sakta, ticka neråt. Jag var fortfarande skeptisk, jag tänkte, ok när jag gått ner 3kg och det fortfarande tickar neråt då kan jag få hoppas.
Nu har jag gått ner 6kg och det känns i kroppen, inga cellulitben och det lösa skinnet på magen känns tunnare. Och vågen tickar bara ner o ner o ner...
Jag satsar nu på 6kg till och jag tror att det kommer gå rätt fort. Förutsatt att jag inte slarvar för mycket, jag hade några dar här förra veckan när det blev lite öl och chips =D då går jag max upp nåt hg men jag räknar det som jag står still. Jag går ju snabb ner det.
Jag kan tänka mig att folk tycker fakir verkar väldigt spartanskt och extremt. Men man går iaf inte hungrig, man behöver inte tänka på mat ständigt. Och jag tycker att det är värt att stå över alla godsaker i världen bara jag blir av med magen. JAG VILL JU BARA VARA SNYGG NAKEN =D
Dessutom är det ju lättare att unna sig nåt nångång när man väl är nere vid sin målvikt, då är det ju inte en stor kamp bara för att du åt lite ostbågar på helgen.
Jag vill lägga till att jag är KÄR också och för honom vill jag ju vara fin =) Jag <3 R
Få se om det kanske börjar dyka upp sambokilon snart! hahah neeeej!