• Anonym

"Det är komplicerat"....

...verkar vara en populär relationsstatus på Facebook....
    Vill man bara göra sig intressant eller har man ett förhållande med någon som är upptagen då?
    I min lilla värld så har man antingen ett förhållande med någon eller så är man singel...Har man ett förhållande med någon som är upptagen eller är det själv så anser jag att det INTE är ett förhållande... "Det är komplicerat" är tramsigt!

• Svar på tråden "Det är komplicerat"....
  • lunkentuss

haha, ja du... Man kanske dejtar? Nä jag vet inte heller xD

• Emmi27

Instämmer. fattar inte varför man har behov av att alla ska veta sånt. Och så dom som ändrar fram och tillbaka. Eller sitter och basunerar ut privata saker för att de vill att berörda personer ska läsa och ta åt sig. Patetiskt. För en del verkar FB vara den officiella klagomuren/uppmärksamhetsväggen

• Anonym

Uppmärksamhetsknarkare kke?
    "Åh nej, ingen har kommenterat i dag...ojojoj...vad ska jag göra....har redan varit " i en relation", "förlovad", "singel"...."gift" är att ta i...nä jag vet- "Det är komplicerat"....
    Det brukar ge snabba kommentarer har jag sett- Men åh va roligt, med vem osv osv....och svaret brukar bli typ "haha trodde ni va?!"

Nä ni vuxna som håller på så...det är Otroligt barnsligt...och är ni såna som "prasslar" med nån på nåt vis så håll käft om det eller stå för va ni gör...men skippa tramsrelationen "Det är komplicerat"...ni framstår bara som idioter  

Svar på tråden "Det är komplicerat"....