• Anonym (??)

Vad definerar en bullfitta?

Jag misstänker att jag har en bullfitta, aldrig stört mig, aldrig tänkt på att det är annorlunda föränn jag såg porrfilmer med kvinnor som jag inte ens såg blygdläpparna på.
    Jag och min kille retas ofta med varandra och är mycket goda vänner och han kan säga att jag har en bullfitta. Men sen när vi slutar retas så har han frågat mig vad det är för fel på bullfittor egentligen? Varför är de så retade?
    'Min är ju lite "bullig" men han förstår verkligen inte problemet', och det gör bannemig inte jag heller haha.

Vad är det för fel på "bull-fittor" och vad definerar en bullfitta? :)

• Svar på tråden Vad definerar en bullfitta?
  • pluppfamiljen

Vi ska nog inte börja sätta ut foton men jag har en Tungan ute

Blivande 6 barns mamma
  • Anonym

En bullfitta är en som smular

• MansonDust

En bullfitta är en sån man "ska" ha, enligt min sambo. Cool

flicka -02, flicka -06, pojke -08 & BF Juli -11.
  • Vinxen

En bullfitta är en fitta där själva venusberget är fylligare skulle jag vilja säga :) Som en bulle haha eller en mjuk kudde :) Tror det är vanligare med såkallade bullfittor om man väger lite mera :) jag tex. haha. jag gillar min bullfitta, sambon med.. och egentligen, en fitta är en fitta..:P Så länge den funkar till det den ska så spelar ju utseendet ingen roll!

• Anonym (??)
    Vinxen skrev 2011-06-16 13:23:32 följande:
    En bullfitta är en fitta där själva venusberget är fylligare skulle jag vilja säga :) Som en bulle haha eller en mjuk kudde :) Tror det är vanligare med såkallade bullfittor om man väger lite mera :) jag tex. haha. jag gillar min bullfitta, sambon med.. och egentligen, en fitta är en fitta..:P Så länge den funkar till det den ska så spelar ju utseendet ingen roll!
    Haha, precis, fitta som fitta! :)
    Jag är smal och mitt venusberg är högre än magen om jag ligger ner ;)
  • MansonDust
    Anonym (??) skrev 2011-06-16 13:27:38 följande:
    Haha, precis, fitta som fitta! :)
    Jag är smal och mitt venusberg är högre än magen om jag ligger ner ;)
    En bullfitta måste ju vara mjukare än en som är platt.
    flicka -02, flicka -06, pojke -08 & BF Juli -11.
  • Anonym
    Vinxen skrev 2011-06-16 13:23:32 följande:
    Precis. Jag skulle kalla min en anknäbbsfitta dvs när man särar på benen så där halvt om halvt och de yttre blygdläpparna säras lite ser det ut lite som en liten anknäbb. Jag hade gärna haft lite fylligare blygdläppar (eller mindre, så man inte får den där effekten) men när allt kommer omkring är jag nöjd ändå.
  • lille Birger
    Anonym (??) skrev 2011-06-16 13:09:05 följande:
    Men sen när vi slutar retas så har han frågat mig vad det är för fel på bullfittor egentligen? Varför är de så retade?

Vad är det för fel på "bull-fittor"
    Personligen har jag inget problem med bullsnippa.
  • Raym

Otroligt fint med tjejer som har Bullfitta

Svar på tråden Vad definerar en bullfitta?