• MammaaL

doppresent???M

Min dotter ska döpas om 1 vecka och vi har ingen som helst aning om vad man ska ge i doppresent, vill inte ge ett sparkonto el smycken, vad kan man ge?? tips? :)

• Svar på tråden doppresent???M
  • principessan

Tavla från isa form

• clembke

Fruktträd om ni har egen trädgård.
    Det fick vi till vår ena son när han döptes.

• såffan

jag har faktiskt aldrig ens hört talas om någon som har köpt doppresent till sitt eget barn, är det vanligt att man gör det?

• sophiemedPH

vi gav inte någon dop present till vårt eget barn,
    hon fick en väldigt fin & mysig middag & fika för hela släkten =)

• clembke
    såffan skrev 2011-06-17 18:27:22 följande:
    jag har faktiskt aldrig ens hört talas om någon som har köpt doppresent till sitt eget barn, är det vanligt att man gör det?
    Vi har inte köpt doppresent till nån av våra barn. Är säkert ovanligt att man köper till sitt egna barn, men det finns säkert dom som gör det även om jag aldrig har varit med om det innan.
    Men alla gör ju som dom vill med det.
  • MammaaL
    principessan skrev 2011-06-17 18:25:11 följande:
    Tavla från isa form
    Det är en bra idé dock så är det för lång leveranstid.
  • MammaaL
    såffan skrev 2011-06-17 18:27:22 följande:
    sophiemedPH skrev 2011-06-17 18:34:50 följande:
    vi gav inte någon dop present till vårt eget barn,
    hon fick en väldigt fin & mysig middag & fika för hela släkten =)
    clembke skrev 2011-06-17 18:38:10 följande:
    Vi har inte köpt doppresent till nån av våra barn. Är säkert ovanligt att man köper till sitt egna barn, men det finns säkert dom som gör det även om jag aldrig har varit med om det innan.
    Men alla gör ju som dom vill med det.
    Skojar ni? alla dop jag varit på så har föräldrarna köpt ngt.
  • kajsa99

Ja, Babyprints.se har doppresenter. Det kan jag tipsa om. Man bestämmer själv hur de ska se ut och så handmålar de spargrisar.

Svar på tråden doppresent???M