• Anonym (någon?)

Dejting/kontakt sajt i USA

Hej! Har precis fått reda på att min man för 3:e gången har varit otrogen, pust! Nu ska jag skilja mig... För att komma till saken. Jag har tidigare bott i USA och gav upp den drömmen för min man. Men nu ska jag banne mig ta tag i min dröm om att bo i USA igen. Är det någon som vet en seriös kontakt sajt i USA??

• Svar på tråden Dejting/kontakt sajt i USA
  • Anonym (någon?)

puff

• Fred

Ska du förvärkliga den drömmen igenom att hitta någon ny ?..

Dating i USA tar evigheter och är mer som ett spel än ett syfte att hitta en verklig partner..

var fördig med dig själv och sorgen över det som hänt.. focusera på dig själv så mycket du kan..

sen börja dejta.. det är mitt tipps..

• Anonym (någon?)

Jag vet bara att så fort jag tänker på USA så mår jag bra, och jag måste bara få fokusera på något annat nu än min sorg. Jag är inte ute efter att träffa en ny partner ännu, bara ett tidsfördivo ett annat fokus, om du förstår mig.

• Fred

aha jag fattar, ja det är ju jätte bra att ha en dröm och ett mål oavsett vad det är så får den dig att må bra och det är ju det viktigaste..

Eftersom du nu står på egna ben och har en vilja och en dröm så kommer du nog inte att ha några problem med att uppnå den...

Vill du flytta dit eller?..

tyvärr känner jag inte till någon dating sida därifrån men det lär ju finnas mer än en hanfull :D

Om du har focuserat dig på ett område du vill till kanske det är lättare?..

• Anonym (någon?)

Ja, jag vill flytta dit helst, men jag måste också tänka på vad som är bäst för min dotter. Hursomhelst, har du något humm om ngn seriös sajt om man söker via stat??

• Fred

ah du har barn jo det blir ju mycket svårare då.. för alla parter.... kanske börja med en längre semmester där??..

hursomhelst så vet jag ingen sida eller så men testa med google.com

sök på dom kriterier som passar dig tex stat och ämne.. dating då =)

lycka till

• Anonym (någon?)

Tack!fred

• Anonym (någon?)

puffpuff!

• Anonym (någon?)

Jo, men seriösa. Tämkte väl om det var någon som hade egna erfarenheter, som hade varit inne på nån bra.

Svar på tråden Dejting/kontakt sajt i USA