• Anonym

Min kille vill inte ha sex med mig....

Min kille och jag har varit tillsammans ett halvår, ska flytta ihop och allt är på ytan bra. MEN, nu har det gått en vecka sen vi hade sex.. och såhär var det inte innan för då var han mer intresserad. Nu slickar han mig inte ens när vi har sex.

Frågade honom i veckan vad problemet var och då sa han att han har torr hud på snoppen??? Det är ju konstigt att jag inte märkt något av det?

Får väl onanera innan han kommer hem ikväll, för han vill ju inte ligga ändå....

Har nån nått råd? Vet ju att sexlusten kan minska o sådär efter ett längre förhållande, men såhär fort ska den väl inte göra det..? 

• Svar på tråden Min kille vill inte ha sex med mig....
  • Anonym
    Anonym (ä) skrev 2011-06-17 19:09:57 följande:
    skaffa en älskare
    Funderar på det! Nej vars, vill inte va otrogen.. men detta är frustrerande..
  • luvah33

Det kan väl vara en tillfällig svacka? Det är nog ganska vanligt att man inte är sugen exakt hela tiden, alltid.. och om han dessutom har torr hud på snoppen (jo det kan han ha utan att du märker det, du kanske inte kämt exakt där det är och inte när det är som värst..) är det väl inte konstigt..

• Badabing

Hmm wierd. Som kille kan jag prata för mig själv. Torr på snoppen är nog inte sanningen. Och visst kan man slicka även om man har en torr kuk. Det är nog nåt fel och jag tycker du borde dra det ur honom. Men en vecka är inte så länge. Avvakta och se om det går upp till 2-3 veckor. Sparka honom i skrevet om du inte fått kuk tills dess

• Anonym (Sugen)

Samma problem själv. Min sambo är sällan sugen och vi har varit tillsammans i 9 månader. Har vant mig då han är underbar på exakt alla andra sätt

• The Plantan

Han kanske har en älskarinna? :)

Reflektion på #1råd :)

Love is like Heaven, but hurts as HELL
  • Modern Man

Den mest återkommande frågeställningen på FL. Det finns inga universallösningar. Obalans i sexlivet är så vanligt och samtidigt det som är svårast att komma tillrätta med.

Men vänta inte, ta upp det med honom genast och förklara för hon hur viktigt detta är för dig.

• Anonym (ä)
    Anonym skrev 2011-06-17 19:10:54 följande:
    Funderar på det! Nej vars, vill inte va otrogen.. men detta är frustrerande..
    otrogen behöver du inte vara...men han får väl vara beredd att dela dig med nån annan om han inte kan ge dig tillräckligt med sex
  • Anonym
    Modern Man skrev 2011-06-17 19:15:14 följande:
    Den mest återkommande frågeställningen på FL. Det finns inga universallösningar. Obalans i sexlivet är så vanligt och samtidigt det som är svårast att komma tillrätta med.

Men vänta inte, ta upp det med honom genast och förklara för hon hur viktigt detta är för dig.
    försökte ju ta upp det i veckan, men han skyller bara på snoppen.. eller att han är trött...

vi låg o myste, pussades o så men han visade inte minsta tecken på att vilja ha sex fast det var flera dagar sen sist.. jag menar vad FAN, han är väl kille??? har aldrig varit med om en så okåt kille förut. 
  • Anonym
    Anonym (Sugen) skrev 2011-06-17 19:14:04 följande:
    Samma problem själv. Min sambo är sällan sugen och vi har varit tillsammans i 9 månader. Har vant mig då han är underbar på exakt alla andra sätt
    Okej, har det alltid varit så eller har han blivit så nu? Hur ofta vill han? 1 gång i veckan eller mindre som min kille?
Svar på tråden Min kille vill inte ha sex med mig....