Tips på 50 års present?
Till en man, dvs min pappa!ingen resa tyvärr eller upplevelse då han inte kan vara ledig i från jobbet!
Han har precis allt och kan köpa allt han vill, behöver massa tips!
inte ens en kväll? Ballongflygning brykar vara populärt.
Fallskärmshopp. Det fick jag när jag fyllde 50 och det är det bästa jag fått. Det fixar han på ett par timmar en helgdag. Köp gärna med en filminspelning för man är inte vid sina sinnes fulla bruk när man ramlar ner =)
Egenföretagarde..? släng in han på spa! han behöver säkert all avkoppling han kan få.
Beställ tidningens förstasida från den dagen han föddes från DNs arkiv. Sätt in i en snygg ram. Ingen dyr present men brukar vara uppskattad av folk som fyller jämna år. Rolig minnessak
Herre gud vilken kronglig gubbe! Ett foto på er syskon? om du har några.. en personlig regestrerings skyllt. testköra en sportbil, ett fotoalbum med hans liv, finns ju digitala ramar oxå där bilderna kommer upp efter varandra. Så slut på ideer.
En trevlig matvandring i naturen, kanske? Många gårdsbutiker ordnar trevliga rundor i vacker natur där man serveras olika goda delikatesser och annat smaskigt på vandringen.
Kanske ett foto på samtliga barn tillsammans? Eller barn och barnbarn?