• Denim

Var kan man köpa Teletubbies dockor (helst i Malmö/Lund)?

Nån som vet var man kan köpa Teletubbies som dockor/mjukisdjur (eller vad man nu ska kalla dem...vad är Teletubbies egentligen?!? ). Helst i Malmö/Lund området.

Tack på förhand!

• Svar på tråden Var kan man köpa Teletubbies dockor (helst i Malmö/Lund)?
  • helenasthlm

Hej!
    kolla på BR....här i stockholm finns de jätte fina små och stora mjukisdjur.De stora kostar 199:- de små såg jag inget pris på....Alltså de stora var ca 25-30 cm och små kanske ca 15 cm.

• Lilith

Jag undrar också vart man hittar dom. Har kollat på BR på Mobilia men där hade dom inget med Teletubbies förutom en DVD.
    Jag tror inte att Teletubbies är så inne just nu . Bara massa krambjörnar överallt.

• Denim

Hittade i leksaksaffären som ligger runt hörnan från Designtorget!
    Fast de hade bara kvar två gröna (Dipsy?) och en Po som var ca 25 cm höga och sen hade de några mindre 10-15 cm. Har tidigare frågat på BR Triangeln men de hade inte heller några. Kanske Toys R Us har större utbud?

• helenasthlm

Men va konstigt att de fanns så många här på BR.Både stora och små.......

• Lilith

Denim: Jag funderar på om den konstiga affären inne på Leonard kan ha teletubbies dockor. Där finns ju jättemycket leksaker, ialla fall när jag var där för typ ett halvår sen.

• teasmamma

Hej såg på Toys r us i malmö

• Lilith

Hittade en dipsy-docka på jobbet idag. Hmmmm.......undra om det märks om den försvinner .

• teasmamma

hihi kanske märks det inte...*fnissar*

Svar på tråden Var kan man köpa Teletubbies dockor (helst i Malmö/Lund)?