när ge NAN 2?
när har ni börjat ge NAN2? står "från födsel för barn som inte ammas" på förpackningen.
vi ger nu NAN HA till våra snart 6 veckor gamla flickor o funderar på att blanda i NAN2 hälften hälften, funkar det? hur har ni andra gjort?
när har ni börjat ge NAN2? står "från födsel för barn som inte ammas" på förpackningen.
vi ger nu NAN HA till våra snart 6 veckor gamla flickor o funderar på att blanda i NAN2 hälften hälften, funkar det? hur har ni andra gjort?
Står det inte även från 4 mån, har jag för mig? Minns inte, men minns iaf att många vänner gett nan2 direkt, oavsett om de ammat eller ej.
NAN 2 är från 4 månader och när du börjar med det kan du blanda med NAN 1 i början...
Som sagt om du inte ämnar så kan du ge nan2 från början du behöver inte blanda dem eftersom den enda skillnaden är järnmängden.
Ämnar ska vara ammar min telefon skriver inte som jag vill
Hej! Vi har kört NAN 2 sen våran va 4 veckor och det står på att man kan he den från födseln om man inte ammar. Jag märkte stor skillnad, han åt inte lika ofta, verkade mer nöjd och han sover hela natten sen vu började med tvåan:)
Vi hade Pro 1 från början, men när dottern var 4 mån och 1 vecka, så köpte vi NAN 2. Jag har för mig att man kan ha Pro 1 upp till 6 månader, men en anledning till att vi bytte var för att det finns dubbelpaket till NAN 2, alltså två påsar i förpackningen, vilket blir betydligt billigare.
våra har reagerat jätte bra på NAN2 från start.. går nu upp till 9 timmar mellan maten på natten .. 20:15 - 05..=)