• flodda

Snälla hjälp mig hitta hårband!!!

Alltså jag har letat nu i flera månader efter ett hårband till barn/bebis mjukt med rosett på. det roliga är att man ser det jätte ofta på småflickor men jag hittar det inte att köpa någon stans. och nu är det dop om 2 veckor och jag måste ha ett tills då.
    jag har tittat på
    H&M
    Glitter
    baby proffsen
    dom flesta mat affärerna
    polarn o pyret
    cubus

och nu håller jag på att bli tokig snälla är det nån som kan tala om vart ni köpt era hårband????

• Svar på tråden Snälla hjälp mig hitta hårband!!!
  • flingansnö

jag köpte mitt på HM, men ser att du redan varit där och letat.... min dotter har vuxit ur det, om du vill kan jag skicka det till dig.  ska se om jag har ngn bild där hon har det på sig. 

• flodda
    festia skrev 2011-06-18 21:35:04 följande:
    jag hittade den här sidan: www.babyharband.n.nu/

det kanske skulle vara nåt?
    jo jag har kollat in den oxå, och jättefina hårband men lite för fräsiga för min smak en liten rosett hade vart perfekt
    men tack endå
  • flingansnö

äh, de är för stora, om du är vill kan jag maila en bild, ska annars se om jag kan förminska lite

• flodda
    flingansnö skrev 2011-06-18 21:36:55 följande:
    jag köpte mitt på HM, men ser att du redan varit där och letat.... min dotter har vuxit ur det, om du vill kan jag skicka det till dig.  ska se om jag har ngn bild där hon har det på sig. 
    ååh underbara människa Skrattande
    jag blev tipsad för 7-8 månader sen av folk som köpt deras på h&m men jag antar att jag är för sent ute för jag har tittat på 7 olika H&M hehe.

är den den där lite breda rosa med liten rosett?
  • flodda
    flingansnö skrev 2011-06-18 21:40:10 följande:
    äh, de är för stora, om du är vill kan jag maila en bild, ska annars se om jag kan förminska lite
    ja maila till Flodin88@gmail.com
  • flingansnö

syns det bra nog? Eller ska jag maila ändå?  Är det ngt sådant du tänkt dig?

• flodda
    Hedebris skrev 2011-06-18 21:43:28 följande:
    Vi hittade vårt på Ica maxi
    har kollat där fast bara på 1 ica maxi hehe
    flingansnö skrev 2011-06-18 21:44:21 följande:

väldigt liten bild så de syns lite dåligt men det ser ut som det jag är ute efter.. Skrattande
  • flingansnö

har mailat två bilder till dig nu. Om det är det du är ute efter så skriv din adress i svarsmail så lägger jag det på lådan i morgon!

Svar på tråden Snälla hjälp mig hitta hårband!!!