• Åsa H

hugger i bröstet och bak i lungorna

Igår kväll när jag skulle gå och lägga mig började det att hugga i bröstet varje gång jag andas in. Det strålar ut i ryggen också. Har ändå lyckats sova hyfsat inatt, men sambon säger att jag legat och skrikit varje gång jag vänt på mig. Någon som känner igen sig? Pratade med bm, men hon sa bara att det har nog inte med grav. att göra och att jag skulle ringa husläkaren om det blir värre.
    Är i v.20 kan tilläggas.

• Svar på tråden hugger i bröstet och bak i lungorna
  • Änglatuss

känt så oxå, men så har jag astma

blir bättre av att ligga på sidan i framstupa sidoläge för mig ibland...

kan va att livmodern börjar bli så stor nu så du känner av de att de trycker på oxå
    så har jag förstått de ibland med... min mamma sa häromveckan att snart skulle jag få svårt att ligga tex på rygg för att livmodern tynger på kroppsådern å andra nerver... och när livmodern blir stor och trycker upp allt under bröstkorgen blir de ofta svårt och tungt att andas!

låter som en jobbig natt bara

• Åsa H

Jag har också astma, men det brukar aldrig yttra sig så här. Nåja blir väl sängläge resten av dagen, får skjtua upp pluggandet ännu mer.

• Änglatuss

Uch då, men då kan de va de då!

Fick nästan panik när jag hade så en kväll.. men de gick över tack å lov.. tog bricanyl och pulmicort sen mådde jag bättre!

Svar på tråden hugger i bröstet och bak i lungorna