• Anonym (fleragånger?)

Killar som kommer flera gånger

Jag har nyligen börjat träffa en kille som är väldigt bra i sängen. Vi har jätteskönt sex
    och jag vet att jag inte borde klaga men jag undrar över en grej. Efter att vi har hållt på relativt
    länge så kommer han och jag tycker då att sexet är avslutat (kommer inte själv men det beror
    endast på att jag inte kan komma med någon jag inte känner tillräckligt väl, vet att jag kommer börja
    slappna av mer snart). Men då vill han köra en gång till. Och ibland ännu en gång.

Jag tog upp det häromdagen och skämtade om  att han kunde hålla på hur länge som helst och sa att
    sex ofta brukar ta slut när killen kommer. Han blev jätteförvånad och sa att det är ju inte rättvist
    mot tjejen osv. Detta fick mig att börja undra. Är det vanligt att man killar fortsätter nästan på
    en gång efter att de kommit? Betyder det att den första utlösningen inte var tillräckligt skön?

• Svar på tråden Killar som kommer flera gånger
  • Anonym

Jag är en kille som har lätt för att komma, men när jag kommit är det bara att köra på igen direkt. Annars tar det en stund innan den står igen. Den först orgasmen är alltid lika skön, den andra oxå....

• Anonym (vicki)

hej!
    min sambo kommer ofta 2 gånger med bara en kort paus i mellan!! skit bra tycker jag!! :)

• Anonym (underbart)

Det måste vara en drömkille! Jag skulle tycka det var HUR skönt som helst om killen kom flera gånger :)

• Anonym (kille)

ja vill komma fler gånger men enligt min sambo är de slut me sex i alla dess former så fort ja kommit :[

• Anonym

Ja usch, jag har träffat på en sån där, det var asjobbigt ju.....När jag är färdig är jag FÄRDIG och vill SOVA....

• Anonym (Spännande)

Min kk har fortfarande stånd när han kommit men han tycker typ "aja nu är det färdigt" men jag har alltid velat prova om han kan komma igen fast aldrig tagit upp det. Jag tror inte han tänkt tanken...

Om ståndet är kvar så borde det ju gå att köra igen, eller?

• Anonym

Beror väll på hur kåt man är. Tungan ute Men två gånger är inga större problem.

• When the Raining Ends

kommer inTe exakt ihåg siffrorna men det är väldigt få män som kan få fler flera orgasmer. Jag kan ha kvar ståndet hur länge jag vill men sex efter utlösning är obekvämt.

You set 'em up, and I'll knock 'em down!
  • Anonym
    Anonym (vicki) skrev 2011-06-19 20:59:38 följande:
    hej!
    min sambo kommer ofta 2 gånger med bara en kort paus i mellan!! skit bra tycker jag!! :)
    Kan ju faktiskt komma mer än två ggr också ;)

Måste bero på att du e så het, he he
  • Mevea

Flera herrar jag varit med har gärna kört på både en och två gånger igen. 
    Män har en tendens att tänka lite längre än till sin egen njutning, som småpojkar gärna gör (angående kommentaren att sex är över när han kommit).

Målet med sex bör väl rimligtvis vara njutning, inte utlösning/orgasm?? 

Svar på tråden Killar som kommer flera gånger