Kan jag vara gravid? Någon mer som kännt såhär?
Inte alls lång tid sedan jag hade samlag (onsdagsnatt). Efter det har jag fått urinvägsinfektion, och mådde lite dåligt torsdags, fredags, lördags, men har fått penicellin nu, och det börjar avta! Men trots det, kändes det endå konstigt. Jag hade en konstig känsla i kroppen om att jag är gravid, det bara kändes så. Fast man har ju känt saker innan som inte alls har stämt om jag säger så.
Jag känner iallafall att jag har morgonillamåeende. När jag vaknar, efter att ha sovit, mår jag illa. Mest under morgonen, och par timmar framåt, men även nu efter att jag vilat par timmar.
Jag har ingen aning om jag hade ägglossning eller någonting, så det är inte så jätte planerat. Väntar mensen på torsdag nästa vecka (tror jag, den är oregelbunden för tillfället), och jag sitter här och hoppas att den inte kommer.
Nu reser vi iväg en vecka den 23e Juni, och jag har så starka känslor till att jag kan vara det, och tänker tankarna på att inte dricka alkohol under denna resa. Visst, det skulle bli lite av en festresa, och många kommer dricka, men TÄNK så är jag gravid? Åh, tänk om. Är det för tidigt att ta ett test på onsdagen och se? Om man tar ett speciellt test som är ganska känsligt? Eller jag kan inte förlita mig på det innan resan? Med tanke på att det bara gått en vecka innan testet?
Vad är era historier, och hur tidigt upptäckte ni er graviditet?
Trevlig söndagskväll!