• Fridolino

Se hit dom som gillar rim och roliga texter! Jag eftersöker en rolig inbjudan till 30-års fest!!

Jag ska ha 30års fest snart och skulle vilja ha en lite skojig inbjudan, gärna något som rimmar! Festen kommer att vara i en festlokal precis där vi bor och vi kommer att bjuda på välkomsdrink, mat och dryck (till maten).. Det är inte alls nödvändigt att det står med. Jag kan tänka mig något roligt rim om att bli 30 och sedan skriva all "fakta" längre ner på inbjudan. Så nu är det bara att gå lös med roliga rim!

Tusen tack på förhand!

• Svar på tråden Se hit dom som gillar rim och roliga texter! Jag eftersöker en rolig inbjudan till 30-års fest!!
  • Den allsmäktige

Nu när jag fyller 30 år,
    Ni på fest komma får!
    Vi ska dansa hela natten lång,
    Kanske sjunga till en och annan sång.
    Mat och dryck fixar jag,
    Hoppas vi får en trevlig dag!

• BymBym

När jag gjorde inbjudan till min 30-årsfest så skrev jag den som en kontaktannons.

Typ
    Är en snart 30-årig småbarnsmamma som söker sällskap. Är glad och positiv och gillar det mesta i livet. Söker glatt sällskap som gillar god mat och dryck. Barn inget hinder. Känner du dig träffad så kan vi väl ses kl 19 den 21 juli. Väl mött /30-åringen

• Fridolino

ja det var också en rolig idé, tack!

Svar på tråden Se hit dom som gillar rim och roliga texter! Jag eftersöker en rolig inbjudan till 30-års fest!!