• Tussans

Galet o sjukt roligt festtema, tips??

Skulle Verkligen behöva lite inspiration o tips då idétorkan är värre än nånsin! Jag har fått äran att planera vår personalfrest, vi brukar alltid ha jätteroliga teman där alla verkligen går in för det till hundra procent och klär ut sig i riktigtuppstyrda outfits! Vi har haft teman såsom 80-tal, 50-tal, dragqueen, splatter, heaven or hell, tighta trikåer, min första idol osv.. Tips på extremt roliga/spårade eller också väldigt seriösa festteman mottages tacksamt :)

• Svar på tråden Galet o sjukt roligt festtema, tips??
  • trettioplus

Vi hade smaklöshetsfest härom veckan. Det var roligt.
    Temat gick igenom allt från inredning, till kläder och drinkval (dåligt tetravin i enlitersförpackning, smaklös öl, gammalt hembränt och coca cola från lidl). Självklart bjöd vi på menlöst tilltugg och spelade vi en blandning av ganska smaklös musik också (allt från fågeldansen till christer sjögren och modern talking)

Att bära polotröja är som att bli strypt av en mycket svag människa
  • BymBym

Fick inbjudan till en nyårsfest/maskerad. Temat var "ursäkta, vi måste ha kommit fel"

• Linda1976
    trettioplus skrev 2011-06-20 11:35:16 följande:
    Vi hade smaklöshetsfest härom veckan. Det var roligt.
    Temat gick igenom allt från inredning, till kläder och drinkval (dåligt tetravin i enlitersförpackning, smaklös öl, gammalt hembränt och coca cola från lidl). Självklart bjöd vi på menlöst tilltugg och spelade vi en blandning av ganska smaklös musik också (allt från fågeldansen till christer sjögren och modern talking)
    Kul tema, förutom drickan och maten - vill man äta äckligt på fest?
    Min smak är mycket enkel - jag nöjer mig bara med det bästa.
  • trettioplus
    Linda1976 skrev 2011-06-20 11:47:26 följande:
    Kul tema, förutom drickan och maten - vill man äta äckligt på fest?
    Det förhöjde stämningen definitivt!
  • Linda1976
    trettioplus skrev 2011-06-20 11:52:22 följande:
    Det förhöjde stämningen definitivt!
    Vad åt ni för mat då?
  • trettioplus
    Linda1976 skrev 2011-06-20 11:52:44 följande:
    Vad åt ni för mat då?
    Varmkorv och billiga chips. Vi funderade på blodpudding. Men det var väl framfrörallt det dåliga drickat som förhöjde stämningen.
  • Linda1976

Haha, varmkorv kan vara lite äckelgott faktiskt

Svar på tråden Galet o sjukt roligt festtema, tips??