Varmt citronvatten?
jag tänkte börja dricka varmt vatten med citron på morgonen. jag undrar, är det någon som vet om man måste pressa citronen eller går det lika bra att lägga in en citronskiva i vattnet?
jag tänkte börja dricka varmt vatten med citron på morgonen. jag undrar, är det någon som vet om man måste pressa citronen eller går det lika bra att lägga in en citronskiva i vattnet?
..harkel!
Vad är anlednignen till att du ska dricka det?
För smakens skull?
-så kan du ju göra hur du vill :P..antingen med citronskiva eller färdigpressad på flaska.
För vitaminerna eller i annat syfte?
-ju mer citron du har i, desto bättre effekt??
..harkel!
Vad är anlednignen till att du ska dricka det?
För smakens skull?
-så kan du ju göra hur du vill :P..antingen med citronskiva eller färdigpressad på flaska.
För vitaminerna eller i annat syfte?
-ju mer citron du har i, desto bättre effekt??
Du får nog inte i dig lika mycket vitaminer, Nej
Testa ta upp citronskivan när du druckit klart ;) pressa ur den och se hur mycket citron den smakar! Hur mycket av skivan som egentligen kommit i glaset :P
Du får nog inte i dig lika mycket vitaminer, Nej
Testa ta upp citronskivan när du druckit klart ;) pressa ur den och se hur mycket citron den smakar! Hur mycket av skivan som egentligen kommit i glaset :P
Det är ganska svårt att få i sig för lite C-vitamin och överskottet kissar du ut, men om du gillar varmt citronvatten (huvva!!) så är det väl bara att dricka det på vilket sätt du själv föredrar