• Anonym (Zanna)

Umgås med dem man haft sex med

Hur många av dem som du umgås med idag har du haft sex med?

Känner din partner till det och har h*n någon åsikt om det?

Hur många av dem ni umgås med känner du till att din partner har haft sex med?

Vad har du för åsikt om det?

Finns det någon du slutat umgås med pga att partnern "förbjudit" det av denna orsak?

• Svar på tråden Umgås med dem man haft sex med
  • SilverEmma

Jag är kompis med två ex som jag haft sex med, maken känner till dessa och har inga problem med det. Han umgås inte med någon han haft sex med men jag hade inte haft några problem med det.

Vi förbjuder inte varandra att umgås med någon.

Fanny och Elliot...mina tjejer! <3
  • Anonym

Jag har hft sex med en del av mina killkompisar och mannen var väl inte stormförtjust i de, men han var inte den mest aktiva innan vi träffades så hans bristande förståelse har väl med de att göra.

• Anonym (Petta)

- Fem killar och en tjej

-Vad jag vet så känner han till en av killarna och tjejen

-En

-Vi är vänner och det är inget som stör mig

Finns det någon du slutat umgås med pga att partnern "förbjudit" det av denna orsak?
    -Ett sådant förbud hade fått motsatt effekt med mig, men som tur är har vi inga förbud

• Anonym (man)

Ingen

-

Ingen

-

Nej

• Nintendo

Både jag och sambon har haft sex eller på annat sätt varit intimt involverade med dom flesta av våra vänner och bekanta. Vi var 16 och 17 år då vi blev tillsammans och i vår vänskapskrets var/är vi väldigt öppna i våra relationer. Detta är vi förstås båda helt medvetna om och vi har inga problem med det.

Svar på tråden Umgås med dem man haft sex med