• J L86

gravid...??

Hejsan.

Har varit kraftigt överviktig och gjort en GBP op i okt 2010. sen dess har jag gått ner 45kg och mår nu toppen. Har konstaterad PCO och därför haft svårt att bli gravid sen aldrig haft regelbunden mens pga detta.

Nu till min fråga. Jag har sen opn haft mens varje månad och denna månaden har den inte dykt upp :S Ca en vecka försenad nu. Jag har lite ömma bröst och målande mensverkliknande molande värk i "tjejmagen" inte vågat eller haft tid heller att köpa ett grav test. kan det vara tecken på grav?? känner mig inte illamående eller så heller.

Borde såklart köpa test och kommer göra inom kort, men tänkte om det va nån annan som känner igen syptomen som molande värk och ömma bröst men inget illamående eller andra symptom.

snälla dela med er av era tankar o funderingar =)

• Svar på tråden gravid...??
  • Barnflickan

Båda mina graviditeter har börjat med mensvärk och lite ryggont, men inte så mkt mera än det, jag tycker att det kan liknas med , när jag inte har "gravsymtom" så har det visat sej att vara plus på stickan, jag tycker att du skallgöra ett test så vet du, tänk om det är en ligen bebbe på gång, då vill du veta så du kan tänka dej för hur du ska äta och (inte) dricka Flört, lycka till!

Svar på tråden gravid...??