Hur länge hade ert barn storlek 86?
Hur gammalt var era/erat barn när de växt ur storlek 86?
Hur gammalt var era/erat barn när de växt ur storlek 86?
Min tjej använder fortfarande vissa plagg i 86, ex. t-shirts är 2 år gammal.
Vissa plagg har hängt med länge sen hon var ca 11 månader.
Vi använder det för fullt nu (nyss gått upp från 80) och hon är 23 månader.
MIndotter har fortfarande övervägande strl 86. Hon blev 2 i maj!
Min son 2 år och 2 månader passar fortfarande perfekt i 86. Började köpa lite i den storleken redan förra sommaren, nu köper jag 92 i en del tröjor som han skall kunna växa i, men 86 byxor är fortfarande för stora. (Spinkis)
Min dotter började med strl 86 (lite stort) när hon var 1 år precis, hon är idag 2 år och dom flesta 86or sitter precis, men om jag köper nytt så blir det alltid 92
Från 1 år till typ 1½ år.. (men hon växte från 74 cm - 85,5 cm på den tiden..)
Kring 2 år tror jag. Yngsta är nu 22 månader och har precis växt i 86 i byxor men är på 92 i tröjor.
Min dotter är snart 2,5 och har 86 i tröjor fortfarande. Men jag köper alltid 92/98 om jag köper nytt.
Min son är strax över 2 år och börjar växa ur 86. Han har haft 86 sen i höstas (senhöst) och visst, i början var det lite stort men 80 var verkligen för litet. Köper jag kläder nu blir det 92/98.
Min gosse är 1,5 år och har fortfarande 86 i vissa plagg. Byxor och t-shirts passar fortfarande. Dock är det på gränsen Har det mesta i 92 nu.
Runt 16 mån tror jag.
92 var lite stort men 86 kändes alldeles för litet om han skulle röra på sig det lilla minsta. Nu är han 19 mån och 92 sitter perfekt =)
Min son är 2½ och han har fortfarande 86 =)
sonen är 1 år 9 mån och har just gått över på strl 92. Han kan fortfarande ha vissa plagg i strl 86, såsom kortärmade tröjor. Byxor och långärmat är för kort i strl 86. Ska tillägga att han var stor vid födseln, 53 cm lång, och har alltid legat vid den övre linjen på bvc kurvan.
Min dotter är 2 år och 3 månader och använder fortfarande 86, har börjat använda lite 92.
Men det är ganska stor skillnad på olika märken av kläder och är det kombinationsstorlek 86/92 kan en del saker fortfarande vara lite för stora.
min stora tjej är 2 år och 3 mån, hon har 86 i många plagg ännu.. snart får hon dela med sig till lillasyster som är 9 mån och har stl 80 i de mesta:)
sonen är 1½ och 86 sitter perfekt i snitt, såklart olika beroende på märke/modell. En del kommer han säkert kunna ha ett halvår till, och han är ändå stor..