• Chardonnay

Magproblem vid tandsprickning

Jag undrar ifall det är normal med extremt dålig mage när tänderna är på väg fram ? Min 10 mån dotter fick flera tänder i underkäken och då var det inga symptom alls i princip. Nu är det flera på väg i överkäken, och i flera veckor har hon haft svårt att sova på nätterna. Sista tiden har hon börjat bajsa som en galning ! Inte diarré men bara MYCKET bajs, typ 5-6 gånger om dagen. Är detta normalt tror ni ?

• Svar på tråden Magproblem vid tandsprickning
  • Vilde killens mamma

Vet inte om det är normalt men samma här iaf... Förra gången blev vår lille kille lite lös och bajset luktade surt som fy f-n! Nu misstänker jag tänder igen, nätterna är kaos, han gnäller mest hela tiden på dagarna och bajsar typ 4-5 gånger om dagen!

• Ingrid83

jo det kan vara helt normalt vid tandsprinkning.. Jag har ett barstens halsband till min dotter funkar hur bra som helst marker inte av nar tanderna ska poppa fram utan helt plotsligt ar det en liten ny tand dar

• Vilde killens mamma

Vad för halsband? Och framförallt, vart får man tag i ett sånt?!?! Det är så hemskt att se sin lilla älskling ha ont och inte kunna göra nånting!

Svar på tråden Magproblem vid tandsprickning